וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ירושלים נוגעת בליגת העל, תוכל לחגוג עלייה בשישי

בדש (50) ושמש (82) העניקו למדורגת שנייה 0:2 על רמת השרון ויתרון 7 נקודות על פני נס ציונה. 0:0 בין כפר שלם לעכו בתחתית

עידן שמש שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
הפועל ירושלים כבר נוגעת בליגת העל. עידן שמש/דני מרון

האם ביום שישי כבר נדע את זהות שתי העולות לליגת העל? הניצחון של המוליכה הפועל נוף הגליל בנס ציונה הקנה לה יתרון של 10 נקודות מהמקום השלישי, והערב (שני) השנייה בטבלה הפועל ירושלים ניצחה 0:2 את הפועל ניר רמת השרון ותפסה טווח ביטחון של שבע נקודות מנס ציונה, אותה תארח ביום שישי בטדי עם אפשרות לחגוג עלייה היסטורית של קבוצת אוהדים.

seperator

הפועל ירושלים - הפועל ניר רמת השרון 0:2

אף על פי שניצחה רק פעמיים ב-10 המחזורים הקודמים, הפועל ירושלים קיבלה עידוד רב מההפסד של נס ציונה וכבר יכולה להריח את ליגת העל עם יתרון שבע הנקודות שלה. רמת השרון הפסידה 1:0 בשני הביקורים הקודמים שלה בטדי, והפעם ספגה פעמיים. סהר חסון אמנם מנע שערים במחצית הראשונה, אבל בדקה ה-50 הדיפה שלו הגיעה לגיא בדש שכבש, ובדקה ה-82 היה זה עידן שמש שהבקיע שער דומה ונתן את האות לחגיגות גדולות ביציעים. 21 שנה אחרי הירידה של הפועל ירושלים המיתולוגית מהליגה הבכירה, הפועל ירושלים של האוהדים קרובה להחליף אותה ולהחזיר את הדרבי של הבירה.

עוד בוואלה!

הפועל נוף הגליל פנתה למכבי חיפה: השאירו את דייויד אקווה אצלנו

לכתבה המלאה

מהלך המשחק

  • דקה 33: אחרי שליטה די ברורה, הפועל ירושלים סוף סוף הגיעה להזדמנות טובה עם הרמה משמאל של בן מיזן, אבל סהר חסון הדף יפה את הנגיחה של עידן שמש.
  • דקה 34: דקה חלפה ומיזן כמעט כבש מזווית קשה בצד שמאל, אבל הקורה וחסון מנעו זאת ממנו.
  • דקה 47: רמת השרון כמעט עקצה כשעומרי שקל מצא עצמו לפתע לבד מול אדבאיו אדליי, שיצא היטב והציל.
  • דקה 50: גול! איבוד כדור עלה לרמת השרון ביוקר, כשחסון עצר את הבעיטה של שמש, אבל גיא בדש עט על הריבאונד והרשית מקרוב. 0:1 להפועל ירושלים.
  • דקה 58: בדש כמעט השלים צמד עם חיתוך מצד ימין וכדור מסוכן בשמאל, אלא שהפעם חסון הדף לקרן.
  • דקה 82: גול! עומר אגבדיש בעט מרחוק, הכדור פגע בדרך בשחקן הגנה וחסון השוער רק הדף חלש, כשמי אם לא שמש הגיע ראשון לריבאונד וכבש בגלישה. 0:2 להפועל ירושלים.
מוחמד במבה, הפועל ראשון לציון, אחרי שהורחק. ברני ארדוב
סידר ניצחון חוץ ראשון לראשון לציון ב-2021. מוחמד במבה/ברני ארדוב

בית"ר תל אביב בת ים - הפועל ראשון לציון 3:2

הקבוצה של עמיר נוסבאום זכתה לשבחים רבים אחרי ה-0:4 המרשים ברבע גמר הגביע מול בני סכנין, אבל בליגה אין לה כבר על מה להילחם והיא עלתה בהרכב משני שמולו הצליחה הפועל ראשון לציון להשיג ניצחון חוץ ראשון ב-2021. בדקה ה-33 מוחמד במבה ניצל איבוד כדור של המארחת, התקדם ובעט מקצה הרחבה אל הרשת השוויון הגיע בדקה ה-60, כשאייל חן מצא ברחבה את גיאגון פארפה שהטעה את השומר שלו ובעט פנימה, אלא שרבע שעה לאחר מכן הבלם גיל סלם נגח אל הרשת והחזיר את היתרון לאורחת, ובדקה ה-79 במבה השלים צמד. אמיר ברקוביץ' נכנס כמחליף ובישל למחליף נוסף, שי בלחסן, שצימק בדקה ה-86.

הפועל רעננה - הפועל עפולה 3:3

היורדת מליגת העל השיגה נקודה חשובה שמותירה אותה מרחק חמש מהפועל פתח תקוה והמבחנים, אחרי משחק משוגע מול הפועל עפולה שנעצרה על ידי מכבי חיפה ברבע גמר הגביע. ילד הפלא הניגרי פיטר אולאוולה העניק למארחת יתרון בדקה השביעית, אבל גיא דהן איזן בחלוף שתי דקות. המושאל ממכבי חיפה השלים מהפך עבור עפולה עם השני שלו בדקה ה-72, אלא שגם אולאוולה כבש צמד וקבע 2:2 שבע דקות מאוחר יותר. דודו ביטון, אקס רעננה, החזיר את עפולה לעמדת הובלה בדקה ה-83, אבל מוחמד בדארנה המחליף הגיב בחלוף דקה במשחק המהנה.

יאיר שפונגין שחקן הפועל כפר שלם. דני מרון
כפר שלם נותרה במקום האחרון. יאיר שפונגין/דני מרון

הפועל כפר שלם - הפועל עכו 0:0

14 משחקים ללא ניצחון כבר יש להפועל עכו, אבל לפחות מסאי דגו ניצל את מפגש האחרונות כדי לרשום נקודה ראשונה, והמרחק מהאקסית הפועל פתח תקוה במקום ה-14 צומק לשתיים. הפועל כפר שלם, שנתנה פייט גדול להפועל תל אביב ברבע גמר הגביע, נותרה במקום האחרון עם נקודה פחות מעכו, והיא סופרת כבר שבעה משחקי בית ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully