וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א עובדת צמוד עם גולסה כדי להכשירו לשבוע מכבי חיפה, המוצהבים יצאו לקרית שמונה

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 14:12

על רקע הפציעות והחשש מהיעדרות בגלל הצהובים: בקבוצה מבינים את חשיבותו של גולסה, שעובד בנפרד עם מאמן הכושר ומרגיש הטבה במצב הברך. 5 השחקנים שבסכנת צהובים נכללו בנסיעה לקרית שמונה (20:15, ספורט1)

תקציר: מכבי תל אביב גוברת על מ.ס אשדוד ברבע גמר הגביע/ספורט1

מאמץ גדול במכבי תל אביב להכשיר את אייל גולסה לשבוע מכבי חיפה שייפתח בדיוק עוד שבועיים. בקרית שלום עובדים צמוד עם הקשר שנעדר כבר למעלה מחודש, מאז נפצע במדי הנבחרת נגד דנמרק, כדי שהוא יעמוד לרשות פטריק ואן לוון בשבוע מכבי חיפה שיכלול את משחק העונה בליגה (יום ראשון, 9 במאי) ושלושה ימים לאחר מכן את מפגש חצי גמר גביע המדינה (יום רביעי, 12 במאי).

אחת הסיבות לכך שמכבי תל אביב רוצה כבר מאוד את אחד השחקנים הטובים שלה הוא סיפור הצהובים שמעיק על הקבוצה והצורך לעשות כל הזמן חישובים מי יוכל לשחק במשחקים מול מכבי חיפה בגלל ריבוי השחקנים שסוחבים כרטיסים צהובים ונמצאים בסכנת היעדרות ממשחק אחד.

אייל גולסה, שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
חזרתו חשובה, במצב לחוץ ומורכב. גולסה/מאור אלקסלסי

גולסה עדיין לא חזר להתאמן עם הקבוצה והוא עובד בנפרד עם מאמן הכושר יוסי זיגדון. במכבי תל אביב מספרים שחלה הטבה משמעותית במצב הפציעה בברכו, כך שקיים סיכוי שבתוך שבוע הוא יתחיל להתאמן עם כל השחקנים וניתן יהיה לקוות שהוא אכן יהיה כשיר לשחק בתוך שבועיים.

כזכור מכבי תל אביב אמנם קיבלה לאחרונה את יונתן כהן, דן גלזר ועדן קארצב שחזרו מפציעות ארוכות, אבל ביום רביעי האחרון היא איבדה את מתן חוזז שקרע את שריר הירך האחורי במשחק הגביע מול מ.ס. אשדוד וקרוב לוודאי שסיים את העונה.

בתוך כך יצאה הבוקר הקבוצה למשחק בקרית שמונה הערב. ואן לוון החליט לקחת לנסיעה את השחקנים שנמצאים בסכנת הצהבה למשחק העונה מול מכבי חיפה ורק בערב הוא יחליט אם לתת למישהו מהם לשחק או לשמור על כל החמישה. מדובר כזכור בדור פרץ, אנריק סבוריט, לואיס הרננדס, שרן ייני ומאור קנדיל. כל החמישה ייעדרו ממשחק העונה מול מכבי חיפה בעוד שבועיים אם יספגו הערב כרטיס צהוב נוסף, ולמאמן מכבי תל אביב התלבטות גדולה מה לעשות מכיוון שגם המשחק הערב חשוב באותה מידה וקרית שמונה הוכיחה בלא מעט משחקים העונה את כוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully