וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת הפציעות באשדוד נמשכת: גם טום בן זקן ייעדר מול מכבי פתח תקוה

25.4.2021 / 11:40

זסנו יחליף את המגן הימני (19:00, 5 לייב) שלא מצליח להתגבר על הכאבים. עוז בילו צפוי לפתוח, גם בריהון מועמד לקבל מקום ב-11

תקציר: מכבי תל אביב גוברת על מ.ס אשדוד ברבע גמר הגביע/ספורט1

טום בן זקן הצטרף לרשימת הפצועים הארוכה של מ.ס. אשדוד וסופית גם הוא לא בסגל למשחק הערב (ראשון, 19:00, 5 לייב) מול מכבי פתח תקוה. מי שיחליף את בן זקן יהיה זוהר זסנו. בקבוצה קיוו להכשיר בסוף השבוע את פאהד באיו לכמה דקות משחק אבל הוא הודיע שהוא לא מסוגל להתגבר על הכאבים ולא יוכל לחזור לסגל לקראת המשחק החשוב. מי שעוד יעדרו הם דין דוד, שלומי אזולאי, טימותי אוואני, גיל כהן והמוצהב מוסא בגאיוקו.

עוז בילו לא שותף אתמול בניצחון הנאה של קבוצת הנוער בוולפסון על הפועל תל אביב, מה שמלמד כי קרוב לוודאי שרן בן שמעון החליט לפתוח איתו הערב בקישור לצד רועי גורדנה ופיראס אבו עקל. דומה שההתלבטות הגדולה היא בין חלוץ טבעי כמו הייפורד אג'יי לבין עוד קשר כמו יעקב בריהון שנמצא בכושר טוב. באשדוד מייחסים חשיבות גדולה למשחק ורוצים לנצח אחרי שלא הצליחו לעשות זאת מול מכבי חיפה ומכבי תל אביב.

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב מול טום בן זקן שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
עוד פצוע לאוסף. טום בן זקן/לירון מולדובן

"למרות שבעה שחקני הרכב חסרים, אנחנו הולכים לנצח", אמר הבוקר גורם בקבוצה. באשדוד רוצים לשמור על פער מהמקום הרביעי בו נמצאת מכבי פתח תקוה ומכאן שחשיבות המשחק הערב מאוד גדולה לקבוצה של ג'קי בן זקן שרוצה לסיים את העונה במקום השלישי עם כרטיס היסטורי לפתיחת הקונפרנס ליג.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully