וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מעריכים: אם ויאדוליד תרד ליגה, שון וייסמן יימכר בקיץ

החלוץ הישראלי קיבל את הציון הגבוה בקבוצה ("הטריד את ההגנה לא הרף"), אבל ויאדוליד ירדה מתחת לקו האדום. שווי השוק שלו מוערך בכ-6 מיליון יורו

שון וייסמן חוגג עם שחקני ריאל ויאדוליד. Octavio Passos, GettyImages
משחק אישי טוב, מצב קבוצתי בעייתי. וייסמן חוגג את היתרון של ויאדוליד אתמול/GettyImages, Octavio Passos

העונה המאכזבת של ויאדוליד נמשכת. אמש (שבת) סיימה הקבוצה של שון וייסמן ב-1:1 מאכזב עם קאדיס בקרב תחתית קריטי, וירדה אל מתחת לקו האדום כשנותרו עוד שישה מחזורים בלבד לסיום העונה. ויאדוליד מדורגת כעת במקום ה-18 בטבלה עם 29 נקודות - אחת פחות מאלצ'ה ושתיים פחות מאלאבס וחטאפה שאף הן במאבקי ההישרדות.

מבחינה אישית, וייסמן רשם משחק טוב. החלוץ הישראלי התאושש מפציעה, פתח בהרכב, בישל לאוסקר פלאנו בדקה ה-14, היה פעיל בהתקפה והוחלף בדקה ה-79. באתר המקומי "אלדסמארקה" העניקו לוייסמן את הציון 6 - הגבוה מבין שחקני ויאדוליד.

"הוא הטריד את שחקני ההגנה של קאדיס ללא הרף בעזרת התנועה שלו ללא כדור", כתבו עליו. "אמנם הוא החמיץ הזדמנות גדולה בפתיחת המשחק, אבל זו לא הייתה אשמתו ולאחר מכן הוא היה אדריכל שער היתרון של ויאדוליד".

כך או כך, בספרד העריכו שאם ויאדוליד תנשור לליגת המשנה בספרד, היא תצטרך למכור כמה שחקנים בכירים כדי להתייעל מבחינה כלכלית. וייסמן, שנרכש בקיץ שעבר מוולפסברגר בסכום שיא של 4 מיליון יורו, הוא באופן טבעי אחד המועמדים הטבעיים להימכר. וייסמן חתום בויאדוליד עד 2024, אולם ירידת ליגה עשויה לשנות את התמונה. לפי האתר "טרנספרמרקט", ערכו של וייסמן שכבש העונה ארבעה שערי ליגה ב-26 הופעות, עלה ל-6 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully