וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' הפסיד ושיבח את קראצב, הבן שלו גנב את ההצגה

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 11:28

הסרבי הפסיד בטורניר הביתי לרוסי אחרי קרב אדיר, הפגין ספורטיביות וחשף שהיה חולה, הבן שלו צהל ביציע וריגש את אביו

נובאק דג'וקוביץ' אחרי ההפסד בטורניר בלגראד. Darko Vojinovic, AP
עם הפנים לרולאן גארוס והגרנד סלאם ה-19. דג'וקוביץ'/AP, Darko Vojinovic

נובאק דג'וקוביץ' קיווה לזכות בתואר ביתי ולהניף בפעם השלישית את הגביע באליפות סרביה, אבל נוצח אתמול (שבת) בבלגרד ונכנע לאסלן קראצב אחרי קרב ארוך וקשה. הרוסי ניצח 5:7, 6:4, 4:6, במשחק שארך 3:28 שעות במהלכו הציל 23 אפשרויות שבירה, וזכה למחמאות גדולות מהמדורג ראשון בעולם.

"אני אף פעם לא אוהב להפסיד בבית, זה בטוח", אמר דג'וקוביץ', "זה מאכזב, אני לא מרגיש נהדר עכשיו, אבל אני חייב להחמיא לקראצב, ששיחק באמץ גדול. בכל פעם שהוא היה צריך הוא סיפק מכות נפלאות, הוא נתן הופעה אדירה".

בסיום דג'וקוביץ' אף מיהר לרשת, על מנת לברך את יריבו, והראה ספורטיביות. "הרגשתי שהגיע לו", אמר הסרבי, "כשמשחק נגמר, אין דם רע. אנחנו יריבים על המגרש, אבל אני לא שונא אף אחד. אני לא יכול לכעוס עליו אם הוא מנצח אותי. אני צריך לכעוס על עצמי ולבדוק למה הפסדתי. כל מי שמנצח אותי ראוי לקרדיט, ונתתי לו את זה".

קראצב, שפרץ לתודעה באליפות אוסטרליה כשהעפיל לחצי הגמר, הפסיד לדג'וקוביץ' באותו מעמד, אבל הפעם הוא יודע: "זה ללא ספק הניצחון הגדול בקריירה שלי... במלבורן הרגשתי כאילו אני משחק מול קיר, אבל כאן זה משטח אחר, והייתי מרוכז".

אגב, מי שגנב את ההצגה היה בנו של דג'וקוביץ', שבמהלך המשחק נראה מעודד את אביו, ואף מחקה את השאגה של הטניסאי המפורסם. "ההפסד כאב, אבל אני שמח שהבן שלי נהנה", אמר, "אני חושב שזאת הייתה הפעם הראשונה שהוא ראה משחק שלם שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אסלן קראצב טניסאי רוסי. Srdjan Stevanovic, GettyImages
ניצחון גדול. קראצב/GettyImages, Srdjan Stevanovic

דג'וקוביץ' אף אמר של בטוח שישחק בטורניר מדריד: "לא יודע אם אגיע, לא רוצה להתחייב, היה לי מספיק לאחרונה, הרגשתי לא טוב, הייתי עייף, היו לי בעיות רפואיות ביומיים האחרונים, המטרה העיקרית היא רולאן גארוס, זה מה שחשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully