וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: תומר חמד עם שער ניצחון בתוספת הזמן, גם שהר ונאתכו כבשו, סולומון איבד את האליפות

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 23:40

חלוץ וולינגטון קבע 1:2 על אדלייד בתוספת, אחרי שגם בישל, וקבוצתו קרובה לפלייאוף באוסטרליה. 90 דקות למנור סולומון בהפסד שחטאר, שאיבדה את האליפות לדינמו קייב. שהר הבקיע במדי אפואל ניקוסיה, נאתכו עם שער ניצחון, מלמד וסט. ג'ונסטון הדיחו את ריינג'רס מהגביע

תומר חמד שחקן וולינגטון פיניקס. Mark Kolbe, GettyImages
עוד חגיגה עם הדגל. תומר חמד בסיום/GettyImages, Mark Kolbe

תומר חמד פתח הבוקר (ראשון) את משחקי הליגיונרים הישראלים ברחבי הגלובוס עם הצגה אישית יפה בניצחון 1:2 של וולינגטון פיניקס מול אדלייד יונייטד. חמד חזר להרכב אחרי שבמחזור הקודם בו חזר מפציעה עלה כמחליף, והיה שותף למהפך המרשים של קבוצתו מול השלישית בטבלה, שהקפיץ את הניו זילנדים לראשונה העונה למקום השישי, המוביל לפלייאוף העליון.

אחרי שהאורחת עלתה ליתרון משער של סטפן מאוק בדקה ה-51, השתלט חמד על כדור בקצה הרחבה בדקה ה-58 ודחק אותו תוך כדי נפילה לעבר בן וויין שכבש את השוויון. בתוספת הזמן קיבלה וולינגטון פנדל אחרי נגיעת יד ברחבה, וחמד נבחר למשימה מורטת העצבים ועמד בה עם פנדל מדויק שקבע 1:2 בדקה ה-97, ואף הספיק להיות מוחלף בשניות שנותרו לפני השריקה האחרונה.

תומר חמד שחקן וולינגטון פיניקס. Mark Kolbe, GettyImages
מהפך על שמו. תומר חמד/GettyImages, Mark Kolbe

חמד אמר אחרי הניצחון: "חשבתי שאשחק רק 60 דקות, אבל במחצית אמרתי למאמן שאני מרגיש טוב כי הרגשתי שאני הולך לכבוש את שער הניצחון. זאת תחושה נהדרת לשחק מול האוהדים הישראלים והקהילה היהודית שנותנים לי כוח ודחיפה. אנחנו נאבקים על כל נקודה, רק ככה מנצחים. מה-1:1 ידענו שננצח, ונתנו הכל עד לשנייה האחרונה. אחרי השער היה לי חשוב לרוץ את החברים מהקהילה היהודית. שמתי את הדגל עצמי ואמרתי שמע ישראל, זה חשוב לנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן אפואל ניקוסיה בן שהר. עמוד האינסטגרם של בן שהר, אתר רשמי
השישי שלו בליגה הקפריסאית. בן שהר/אתר רשמי, עמוד האינסטגרם של בן שהר

* ביברס נאתכו כבש בפנדל בדקה ה-88 והעניק לפרטיזן בלגרד ניצחון 1:2 על סובוטיקה בליגה הסרבית. קפטן נבחרת ישראל, שנכנס כמחליף בדקה ה-70, הגיע ל-10 שערי ליגה בפעם השנייה בקריירה שלו, כשהקודמת הייתה בעונת 2014/15 במדי צסק"א מוסקבה (12 שערים).

* גיא מלמד שיחק 58 דקות בהרכב סט. ג'ונסטון, שהדהימה את האלופה ריינג'רס עם ניצחון 2:4 בפנדלים ועלתה על חשבונה לחצי גמר הגביע הסקוטי. אחרי 0:0 ב-90 דקות, ג'יימס טאברנייר העלה את ריינג'רס ליתרון בדקה ה-117 של ההארכה, אבל זאנדר קלארק השווה עם שער דרמטי שתי דקות בתוך תוספת הזמן, ובפנדלים מחזיקת גביע הליגה חגגה ושמרה על סיכוי לתואר נוסף.

* מנור סולומון השלים 90 דקות בהרכב של שחטאר דונייצק, שהפסידה במפתיע 2:0 לאולכסנדריה ואיבדה את האליפות לדינמו קייב אחרי חמש שנים. הפער בין הקבוצות צמח ל-13 נקודות, ולסיום העונה נותרו רק שלושה מחזורים. דינמו קייב חגגה אליפות מספר 29.

* ג'ואל אבו חנא פתח בהרכב זוריה לוגנסק והשלים 90 דקות בניצחון 1:2 על אולימפיק דונייצק, שהותיר את קבוצתו במקום השלישי באוקראינה.

* בן שהר כבש את שערו השישי בליגה הקפריסאית, כשמצא את הרשת בדקה הרביעית ב-1:1 בחוץ מול אתניקוס אכנאס בפלייאוף התחתון. החלוץ הוחלף בדקה ה-73.

* קני סייף שיחק 15 דקות כמחליף בהפסדה הביתי של לכיה גדנסק 1:0 ללגיה ורשה, שהבטיחה מעשית את האליפות בזכות פנדל מנצח בדקה ה-71 של תומאש פקהארט, אקס הפועל באר שבע שהוא מלך שערי הליגה עם 22 כיבושים. לסיום העונה נותרו שלושה מחזורים והיתרון בפסגה הוא תשע נקודות, פלוס תשעה שערים.

* עדן שמיר נותר על הספסל של סטנדרד ליאז' ולא שותף בגמר הגביע הבלגי, בו קבוצתו הפסידה 2:1 לגנק בבריסל.

* אלי דסה הפצוע נעדר ממשחקה של ויטסה, שסיימה ב-0:0 בחוץ מול פיינורד ועדיין מקדימה אותה במקום הרביעי בליגה ההולנדית.

* אליאל פרץ לא נכלל בסגל של וולפסברגר במשחק היוקרתי מול המוליכה רד בול זלצבורג, שניצחה 1:2 בחוץ והתקרבה לאליפות נוספת באוסטריה.

* פאסוס דה פריירה, ללא דור ג'אן, בלמה רצף של ארבעה הפסדי ליגה בפורטוגל עם 1:1 בחוץ ריו אבה מהתחתית.

* ניר ברדע נותר על הספסל ולא שותף ב-2:2 של הונבד מול מזקבשד בליגה ההונגרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully