וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסיפ סובין מתרגש לקראת נס ציונה: "ראיתי הרבה פעמים את הגמר של אבא נגד מכבי תל אביב"

25.4.2021 / 10:30

32 שנים אחרי שאביו זכה עם ספליט בגביע אירופה לאלופות על חשבון מכבי תל אביב, הסנטר הקרואטי של אוסטרוב מחכה ליריבה הישראלית: "שמחים שיהיה הרבה קהל". טריי קל שמייצג את נבחרת סוריה: "האנרגיה תהיה גבוהה"

טריי קל סטאל אוסטרוב. יורופקאפ, אתר רשמי
שחקן נבחרת סוריה יזכה בגביע ביד אליהו? טריי קל/אתר רשמי, יורופקאפ

על הפרקט הערב (ראשון, 21:00, שידור ישיר בספורט 5) ביד אליהו תעלה מלבד עירוני נס ציונה קבוצה נוספת שחולמת בגדול. סטאל אוסטרוב, קבוצה ללא הצלחות גדולות עד העונה, שבשיאה זכתה בגביע הפולני לפני שנתיים והודחה בהופעתה היחידה באירופה במוקדמות היורופקאפ נגד בני הרצליה, עשויה להביא גביע אירופי מפתיע לפולין. כשהיא בעמדת נחיתות ביציעים, ינסו השחקנים של איגור מיליצ'יץ' לגבור על נס ציונה בפעם השנייה העונה, כשמעבר לפינה מחכה להם ז'יילונה גורה בגמר הפלייאוף בפולין שיחל ביום חמישי.

"כולם נכנסו לטורניר הזה כדי להגיע לשלב הזה, אלה שתי הקבוצות האחרונות שנשארו על הרגליים, אף אחד לא הגיע לכאן כדי לסיים במקום השני, אני מקווה שנוכל לגמור את המשחק הזה כשאנחנו מחזיקים תואר נוסף", מספר לוואלה! ספורט טריי קל, הגארד האמריקאי של אוסטרוב שמייצג החל מהשנה את נבחרת סוריה, "זה יהיה משחק כיפי, זה בטוח. שיחקנו נגדם בשלב הבתים, נוכל ללמוד מזה, יש להם קו אחורי מצוין. הם משחקים אגרסיבי והם מוכשרים, זאת תהיה הזדמנות טובה להראות מה אנחנו יכולים כקבוצה. יש לנו עומק בקבוצה, אני מקווה שנוכל להשתמש בזה לטובתנו".

קל הוסיף ודיבר על נס ציונה והקהל: "כל אחד מהשחקנים המרכזיים שלהם יכול לקלוע בכל התקפה. אם זה סלדן, אנגולה, מילר, כל אחד מהשלישייה הזאת, הם שחקנים טובים מאוד, נצטרך לרשום הגנה קבוצתית טובה כדי לעצור אותם. נצטרך להוריד אותם מהממוצעים שלהם. זה יהיה אחד המשחקים האלה שאפשר לומר שזה היתרון שלהם, אבל זה לא משנה, כי לא שיחקנו נגד קהל, יהיה לנו זריקת אדרנלין מזה שאנחנו משחקים מול קהל. אנחנו נרגשים שיש קהל באולם, האנרגיה תהיה גבוהה, ואני מקווה שנוכל לצאת עם הניצחון".

יוסיפ סובין שחקן סטאל אוסטרוב. יורופקאפ, אתר רשמי
סוגר מעגל. יוסיפ סובין/אתר רשמי, יורופקאפ

לצד קל ישחק מחר יוסיפ סובין בן ה-31 שבחצי הגמר איכזב וקלע רק 2 נקודות. הסנטר הקרואטי נולד באוגוסט 1989, ארבעה חודשים אחרי שאביו גוראן קלע 11 נקודות בגמר נגד מכבי תל אביב וזכה בגביע אירופה לאלופות במדי יוגופלסטיקה ספליט. "ראיתי את המשחק של אבא נגד מכבי הרבה פעמים בוידאו, זה היה המפעל האירופי הגדול, מה שהיורוליג היום", מספר סובין הבן, "גביע זה גביע בשבילנו, וזה חשוב לכל קבוצה לזכות בתואר. זה יכול לתת לנו דחיפה לקראת גמר הפלייאוף בפולין ולעונה הבאה ואנחנו רוצים את זה מאוד".

על המאצ'אפ נגד נס ציונה אמר הסנטר: "אנחנו מכירים את נס ציונה, שיחקנו נגדם בשלב הבתים, הם קבוצה פיזית מאוד. שחקני הפנים שלהם הם ריבאונדרים טובים, הדבר החשוב שלנו זה להילחם בפיזיות שלהם, זה ייתן לנו סיכוי לנצח את המשחק".

כמו קל, גם סובין מתרגש לפגוש את אלפי הצופים הערב ביד אליהו: "לקבוצה הביתית תמיד יש יתרון עם הקהל שלהם, במיוחד שיהיה הרבה קהל. אנחנו מרוצים מזה שיש הרבה קהל, כי במשך שנה לא שיחקנו עם קהל, אנחנו שמחים שיהיו פה אנשים באולם, לא משנה אם זה בצד שלהם, זה יוסיף לתחושה של המשחק, אנחנו שמחים לשחק מול קהל. אולי זה יוסיף להם יותר, אבל זה יוסיף גם לנו, אנחנו שמחים ואני מקווה שנהנה לשחק מול אנשים אחרי שנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully