וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו ויובנטוס במלכוד: שני הצדדים רוצים להיפרד, אבל "זה נראה בלתי אפשרי"

ב"דיילי מייל" טוענים: רונאלדו לא רוצה להישאר באיטליה, באיטליה לא רוצים שיישאר, אבל אחרי ההצהרות של פלורנטינו פרס, אין מי שתרכוש אותו

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ברנלי 1:3/ספורט1

הפלונטר של כריסטיאנו רונאלדו ויובנטוס: לפי "דיילי מייל", הכוכב הפורטוגלי וקבוצתו האיטלקית מעוניינים לסיים את ההתקשרות בקיץ הקרוב בצורה הדדית, אבל מהלך כזה נראה כמעט בלתי אפשרי.

"התסכול של רונאלדו גובר, אבל נראה שהוא לכוד בטורינו", ציינו. "מאז שהוא הצטרף ליובנטוס, נראה שחודש אפריל תמיד הכי בעייתי עבורו. נראה שהבטריות נגמרות לו תמיד בדיוק כשמגיעים הרגעים המכריעים של העונה. יובנטוס מבינה את זה, ויודעת שהיא תתקשה לעמוד בסכומים שעולים כדי להשאיר אותו. גם הוא כבר לא מעוניין להישאר".

רונאלדו חתום ביובנטוס עד קיץ 2022 ומשכורתו השנתית מוערכת בכ-31 מיליון יורו. למרות ההצהרות של יובה על שביעות רצון מהכוכב הפורטוגלי ואפילו רמיזות על האפשרות שחוזהו יוארך, באנגליה משוכנעים שרונאלדו פוזל לעבר מנצ'סטר יונייטד, הקבוצה בה עשה את דרכו לטופ העולמי.

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
איך אפשר לפתור את הפלונטר?/רויטרס

יחד עם זאת, האפשרות לחזור לריאל מדריד נראית קלושה, במיוחד לאור ההצהרות של פלורנטינו פרס שאמר ש"זה לא עומד על הפרק", וגם הסבירות שיחזור ליונייטד "לא באמת ריאלית" לפי הדיווח.

"רונאלדו ויובנטוס הולכים לשחק פוקר בקיץ הקרוב", ציינו, "ואף אחד לא מתכוון לוותר על שום דבר בדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully