וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה מתפעלת מההקרבה של טל דן: "רק שחקנים גדולים משחקים ככה"

25.4.2021 / 8:06

הקפטן ישתתף בגמר היורופקאפ (21:00, ספורט 5) עם תחבושות ופציעה שמצריכה היעדרות ארוכה: "שם את הקבוצה לפני הבריאות שלו". מחשש לעין הרע: בקבוצה לא מתכננים חגיגות

שחקני עירוני נס ציונה טל דן, וויין סלדן, פטריק מילר חוגגים. ברני ארדוב
רגע האמת. נס ציונה אחרי העלייה לגמר/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה תעלה הערב (ראשון, 21:00, שידור ישיר בספורט 5) למשחק הגדול בתולדות המועדון שתפגוש בגמר היורופקאפ את סטאל אוסטרוב ביד אליהו. הכתומים יוכלו להפוך לקבוצה השלישית בתולדות ישראל שזוכה בגביע אירופי אחרי מכבי תל אביב והפועל ירושלים.

אנשי נס ציונה סיפרו אתמול על התעניינות גדולה מאוד מצד אנשים בעיר, כולל כאלה שלא נוהגים להגיע למשחקי הקבוצה. נכון לשעות הבוקר של המשחק נותרו קצת יותר מ-200 כרטיסים למשחק, בעיקר באוזרים היקרים יותר ביד אליהו, כשמחירי הכרטיסים להתמודדות הזאת בלבד נעו בין 80 ל-155 שקלים. ההערכה היא שעד לשעות הצהריים כל הכרטיסים למשחק ימכרו ו-4,000 כתומים, הכמות המקסימלית שיכולה להיכנס ביד אליהו לפי הגבלות הכנסת הקהל, ימלאו את יד אליהו.

בקבוצה חוששים מאוד מפתיחת עין הרע ולא דיברו על חגיגות מסודרות במקרה של זכייה בגביע. עם זאת, ההערכה היא שבמידה והקבוצה תניף את הגביע בסוף הערב, יערכו חגיגות ספונטניות בכיכר העירייה, המקום בו חגגה הקבוצה את העלייה לליגת העל.

טל דן, עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
מקריב את גופו. טל דן/ברני ארדוב

הקבוצה תגיע הבוקר ליד אליהו לאימון הקליעות ותדרוכים אחרונים לקראת ההתמודדות, כשלאחריו יאכלו השחקנים את ארוחת הצהריים בכפר המכבייה, המלון בו שוהות כל הקבוצות החל מיום חמישי, וילכו למנוחה לקראת המשחק עצמו. "לישון? בקושי עצמנו עין מאז יום שישי", הודה אחד משחקני הקבוצה אתמול.

מי ששוב יעמוד במרכז העניינים של המשחק הוא הקפטן טל דן, שיערוך הערב את הופעת הפרידה שלו מעונת 2020/21. דן נפצע לפני שבוע בדיוק בידו, וסובל מפציעה שמצריכה ניתוח והיעדרות ממושכת, אך הוא לא מתכוון לפספס את המשחק ויעלה עם תחבושת גדולה על ידו. במקביל דן ימשיך לשחק עם תחבושת על ראשו, זכר לפציעה מהמשחק נגד פארמה בחצי הגמר. לאחר המשחק דן יעבור את הניתוח וישוב לשחק רק בעונה הבאה. "רק השחקנים הגדולים ביותר עולים לשחק ככה", שיבחו בנס ציונה את הקפטן, "הוא שם את הקבוצה לפני הבריאות שלו".

בנס ציונה רוצים לשלוט בקצב במשחק נגד אוסטרוב, קבוצה שגברה עליהם בשלב הבתים בצורה די נוחה לפני מספר חודשים. בקבוצה מאמינים כי לפולנים אין יתרונות בולטים עליהם, מלבד העובדה שהם משחקים בשיטה מסוימת ובשליטה, כשנס ציונה אוהבת לרוץ ואת משחק המעבר. "כל עוד לא יתפתח משחק איטי, אנחנו במצב טוב", אמרו הכתומים אמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully