וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'פרין חוזר לאיים על ריאל, ברצלונה ויובנטוס: "יקבלו את העונש הכי חמור"

למרות הדיווחים על רגיעה, נשיא אופ"א תוקף את הקבוצות שנשארו בסופר ליג: "הן בסכנת השעיה מהעונה הבאה. האנגליות יקבלו יחס אחר"

פלורנטינו פרס יושב ראש הסופר ליג המיועד/רויטרס

למרות הדיווחים על ניסיונות להרגיע את המתיחות בין ריאל מדריד, ברצלונה ויובנטוס לבין ראשי אופ"א על רקע הישארותן בסופר ליג, אלכסנדר צ'פרין טוען: שלוש הקבוצות הללו ייענשו בחומרה.

נשיא אופ"א הבהיר הלילה שהקבוצות שלא פרשו מהליגה הסגורה, עלולות להיות מורחקות מהמפעלים האירופיים בעונה הבאה - ואולי אף מהליגות המקומיות, שאף הן פועלות תחת המטריה של אופ"א.

"הקבוצות שהצטרפו לסופר ליג ייענשו, אין בזה שום ספק", אמר צ'פרין, שבעצמו נתון לביקורות עצומות בשבוע האחרון ומואשם כמושחת ומסואב, אחרי שהתברר שהגדיל את שכרו בעשרות אחוזים בזמן הקורונה. "בהחלט ייתכן שריאל מדריד, ברצלונה ויובנטוס יורחקו מליגת האלופות. נעניש אותן בצורה הכי חמורה שיש. אם הן עדיין מאמינות שהסופר ליג קיימת, כנראה שהן גם מאמינות שכדור הארץ שטוח. הן בסכנת הרחקה הכי גדולה".

נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין. רויטרס
לא נרגע. צ'פרין/רויטרס

לדבריו של צ'פרין, "הקבוצות האנגליות יקבלו יחס סלחני יותר, כי הן היו הראשונות שפרשו מהליגה".

רק בסוף השבוע האחרון פורסם כי אופ"א מנסה להרגיע את הרוחות גם עם פלורנטינו פרס, אנדראה אניילי וז'ואן לאפורטה, בכירי ריאל, יובנטוס וברצלונה שעדיין תומכים בהקמת הליגה הסגורה. בין היתר, התקבלה ההחלטה לא להרחיק את ריאל מדריד מליגת האלופות העונה, אולם כעת נראה שצ'פרין עדיין לא שינה כיוון לחלוטין.

  • עוד באותו נושא:
  • אופ"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully