וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי "גאל את פ.ס.וו", כרונינגן זעמה על הפנדל שניתן לו: "זה בולשיט"

החלוץ כבש שער חשוב, הודה שלא התרגל לחוקי ה-VAR, חגג את חזרת הקהל ולצד מחמאות בתקשורת ההולנדית, קיבל את הציון הכי נמוך בקבוצה. היריבה לא נרגעת מהפנדל השנוי במחלוקת: "השופטים ממשיכים לטעות"

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - כרונינגן 0:1/ספורט1

לראשונה מאז עבר לפ.ס.וו איינדהובן, שיחק ערן זהבי מול אוהדי קבוצתו. 4,000 כאלה היו הערב (שבת) באצטדיון כדי לראות את החלוץ הישראלי מעניק לסגנית המוליכה 0:1 קטן על כרוניגן, שקירב אותה להבטחת המקום במוקדמות ליגת האלופות. זהבי כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-64 את שערו העשירי העונה, ובסיום התרגש מחזרתם של האוהדים ליציעים.

"זה היה מדהים", אמר. "בחימום אני ומריו גצה הסתכלנו אחד על השני ואמרנו, 'וואו, סוף סוף'. וזה רק עם 4,000 איש. הקהל תמך בנו ברגעים הנכונים ונתן לנו אנרגיה, אנחנו רוצים שכמות גדולה עוד יותר תגיע. אני משחק טוב יותר עם קהל, אני אוהב את הלחץ הזה, אתה חייב להיות חד".

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי. Photo Prestige/Soccrates, GettyImages
ערב מרגש. זהבי/GettyImages, Photo Prestige/Soccrates

מספר דקות לפני הפנדל המוצלח זהבי מצא את הרשת, אך מערכת ה-VAR פסלה את הכיבוש שלו משום שכדור הרוחב שנשלח לעברו עבר את קו החוץ. "למען האמת זה לא היה כיף, אבל ההחלטות של ה-VAR היו נכונות", אמר הישראלי. "זה נותן תחושה רעה כחלוץ, כי אתה חוגג את השער ואז מרגיש קצת מטופש לאחר מכן. אני מעדיף את חוק הנבדל הישן, כשההתקפה מקבלת יתרון. אנשים רוצים לראות גולים".

על אף שער הניצחון, קיבל זהבי באתר Voetbal International את הציון הנמוך ביותר בפ.ס.וו - 5 בלבד. מצד שני, ב"טלחרף" החמיאו לחלוץ הישראלי, העניקו לו ציון של 6.8, וכתבו: "זהבי גאל את פ.ס.וו במשחק שייזכר שנים קדימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

גם הפנדל שקיבל הישראלי היה שנוי במחלוקת. ווסל דאמרס, שגרם לו עם נגיעת יד מפוקפקת, אמר בסיום: "בעטו ליד שלי מטר, זה ממש לא ברור, בעיקר ברגע כה קריטי. אני חושב שהחוקים הללו מגוחכים, לא הלכתי עם היד אל הכדור. זה מצער מאוד שה-VAR מתערב ככה".

גם מאמן כרונינגן זעם על ההחלטה ואמר: "רואים בבירור שהיד צמודה לגוף, אז איך זה פנדל? זה בולשיט. מסתבר שגם כשה-VAR מתערב השיפוט לא יכול להיות נקי מטעויות".

מאמן פ.ס.וו רוג'ר שמידט סיכם ואמר: "היה משחק מוזר, התקשינו, הגענו להזדמנויות במחצית הראשונה ולא ניצלנו אותן. למזלנו כבשנו בפנדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully