וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "המצב מקשה על היכולת". מזרחי: "מרוצה בפעם הראשונה"

עודכן לאחרונה: 24.4.2021 / 23:31

המאמנים של הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים סיכמו תיקו חלש. קלינגר: "אנחנו ממלאים את הדלי לאט לאט ולפעמים צריך לשמור לא יישפך". מזרחי: "היום נראינו כמו קבוצת כדורגל"

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 0:0/ספורט1

הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים נפרדו הערב (שבת) ב-0:0 חלש שהשאיר לפחות את האדומים בסכנת ירידה אמיתית. הקבוצה מהבירה קטעה רצף של שלושה הפסדי חוץ, נראתה טוב מבחינה הגנתית והיא קרובה מאוד להבטיח את ההישארות מבחינה רשמית.

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר ניסה להסביר את היכולת: "נזהרים, זה הקטע של הפלייאוף התחתון. בית"ר עם 37 נקודות וגם היא נזהרת. גם אנחנו מנסים ללקט את הנקודות שאנחנו צריכים כדי להימלט מהאזור המסוכן. זה קשה וזה סיוט מתמשך, זה משפיע על רמת המשחק, אין מה לעשות. אני מסתכל על הדברים החיוביים בשלב הזה של העונה. המסר שאני מעביר לשחקנים הוא חיובי ואני לא הולך אל הצד השלילי".

קלינגר המשיך: "המחצית הראשונה הייתה טובה מאוד. הנענו את הכדור ושלטנו, כנראה שזה היה יותר מדי עבור השחקנים אחרי שבוע עמוס. היה לי ברור שנרגיש את העייפות במחצית השנייה. רצינו להכריע את המשחק במחצית הראשונה. חבל שלא הצלחנו לעשות את זה, אבל זה חלק מהעניין".

המאמן סיכם: "אני יודע את כל החישובים, תעירו אותי ב-4:00, שגם ככה אני מתעורר בשעות האלה בגלל המתח - ואני אדע את החישובים. אני ממש מתבאס שלא עבד לנו היום. המאבק הוא קשה ואני תמיד מזכיר לכולם מאיפה התחלנו. היו לנו 10 נקודות אחרי המחזור ה-16. זה הדלי שאנחנו ממלאים ואנחנו לא רוצים לבעוט בו. לפעמים גם צריך לשמור עליו כדי שלא יישפך מהצדדים".

רז שטיין, לידור כהן, שחקני הפועל תל אביב ליד מיכאל אוחנה, בית"ר ירושלים. אודי ציטיאט
משחק נטול איכות, נטול ריכוז, נטול שערים/אודי ציטיאט

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי מזרחי, סיכם: "הנקודה משקפת למרות שאני חושב שהפועל תל אביב לא הגיעה למצב ממשי ואנחנו בעטנו פעמיים לקורה. בסך הכול מאזן הכוחות היה די שווה. לפחות היום נראינו כמו קבוצת כדורגל. בית"ר ירושלים בפלייאוף התחתון ולא סתם כי היכולות של כל הקבוצות בפלייאוף התחתון די שוות. גם הפועל תל אביב מועדון ענק שנמצא בפלייאוף התחתון".

מזרחי הוסיף: "זה היה משחק בו שתי הקבוצות לא רצו להסתבך ולקחת סיכונים. דווקא היום אני די מרוצה מהקבוצה בפעם הראשונה מאז שהגעתי כי היינו מאורגנים ומסודרים. צריך לשפר כמה דברים וזה יבוא בסוף. אני מבוגר, אבל לא סנילי, עשיתי שינויים כי חשבתי על זה הרבה.נראינו לא טוב במשחקים מאז שהגעתי ובגלל זה הייתי חייב לשנות".

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה
אוראל דגני, שחקן בית"ר ירושלים. אודי ציטיאט
שם את ההתרגשות בצד. דגני/אודי ציטיאט

דן איינבינדר ואוראל דגני כבר שיחקו נגד האקסיות, אבל הערב עשו זאת בפעם הראשונה כביציעים יש קהל. איינבינדר אמר: "התחלתי את השבוע קצת חולה ולא התאמנתי כל השבוע. זה שהצלחתי לסחוב מעל ל-80 דקות זה נס רפואי. תודה לאלוהים ולצוות הרפואי שלנו. קצת מאכזב שלא ניצחנו, אבל כל נקודה חשובה במסע שלנו. אנחנו לוקחים אותה, שמים בכיס וממשיכים הלאה. המחצית הראשונה שלנו הייתה נהדרת, איכותית, דינמית, עשינו את כל מה שתכננו ורצינו חוץ מאשר לכבוש. אם היינו כובשים במחצית הראשונה היה לנו הרבה יותר קל. השחקנים התעייפו במחצית השנייה כי זה משחק שלישי שלנו השבוע. גדלתי בבית"ר ושיחקתי שם הרבה שנים. לא חשבתי על הרבה תסריטים רק על איך ננצח. לצערי זה לא קרה ואנחנו לא חוגגים את הנקודה. אני חושב שלא הייתי חוגג אם הייתי כובש".

אוראל דגני הוסיף: "היה מרגש לשחק פה היום, היה קצת מרגש בהתחלה אבל לאט לאט ההתרגשות נעלמה והתרכזתי במשחק. אני לא חושב שהשינוי נבע ממשהו מסוים. המשכנו באותה צורה, שיחקנו די טוב והפועל תל אביב לא הגיעה ליותר מדי מצבים. עלינו טוב יותר אל המחצית השנייה, יוסי מזרחי עשה את החילופים ונראינו טוב יותר. לפעמים אתה עולה אל המשחק והדברים זזים. עוד לא יצאנו מהאזור המסוכן, אנחנו צריכים עוד נקודה או שתיים ונישאר בטוח בליגה. אנחנו צריכים להמשיך הלאה, נבוא אל המשחקים הבאים מוכנים ונקווה להישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully