וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחתם הסכם שיתוף פעולה פראלימפי בין יוון, קפריסין וישראל

עודכן לאחרונה: 24.4.2021 / 11:34

נשיאי הוועד הפראלימפי של יוון וקפריסין חתמו בשישי על הסכם שנועד לקדם ולפתח את הספורט הפראלימפי בשלוש המדינות. שוקי דקל: "כבר ב-2019 רקמנו את הרעיון הזה, זה רגע היסטורי וחשוב"

שוקי דקל עם נשיא הוועד הפראלימפי יוון, קפריסין. קרן איזיקסון, אתר רשמי
שוקי דקל עם נשיא הוועד הפראלימפי יוון, קפריסין/אתר רשמי, קרן איזיקסון

נשיא הוועד הפראלימפי היווני, קריסטוס קלאודיס ונשיא הוועד הפראלימפי הקפריסאי, אנדריאס קמרלינגוס הגיעו לארץ במטרה לחתום על הסכם שיתוף פעולה עם הוועד הפארלימפי הישראלי.

הסכם שיתוף הפעולה שנחתם אתמול (שישי) נועד לקדם ולפתח את הספורט הפראלימפי בשלוש המדינות, ביוון, קפריסין וישראל. במסגרת ההסכם יחליפו שלושה הוועדים מידע רפואי, מחקרי, מדעי וטכנולוגי, ויקיימו מחנות אימונים משותפים, תחרויות, השתלמויות מאמנים וכנסים מקצועיים.

יו"ר הוועד הפראלימפי הישראלי, ד"ר שוקי דקל אמר: "את רעיון שיתוף הפעולה ביננו התחלנו בקונגרס הבינלאומי בגרמניה בשנת 2019 . ההסכמים היו מוכנים לחתימה לפני שנה, אך נאלצנו לדחות את החתימות בגלל וירוס הקורונה. אני שמח שהיום אנחנו כאן כדי להשלים את המהלך שהתחלנו ולחתום על ההסכמים ביננו. בעבורי זה רגע היסטורי חשוב מאוד.

"מטרת ההסכמים היא לחזק ולקדם את קשרי הספורט הטובים שביננו, לטובת ספורטאינו. חשוב לציין שאנחנו מאותה "השכונה", בים התיכון. ובטיסה של שעה לקפריסין, וכשעתיים ליוון אנחנו יכולים להיפגש ולפעול ביחד. ויש לנו הרבה נושאים ותחומים משותפים לקדם. אני שמח שההסכם הזה מצטרף להסכמים ולקשרים הטובים שיש בין מדינת ישראל למדינת יוון, ובין ישראל למדינת קפריסין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully