וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטף קרי שובר שיאים באפריל, גרין רשם שיא קריירה: גולדן סטייט חוזרת

עודכן לאחרונה: 24.4.2021 / 10:49

כוכב הווריירס רושם ממוצע חודשי של מעל 38 נקודות, הפורוורד חילק 19 אסיסטים מול דנבר, קרי: "הוא השחקן הכי חכם ששיחקתי איתו"

ניקולה יוקיץ' נחשב למועמד מוביל לזכות בתואר הנחשק של ה-MVP של העונה הסדירה ב-NBA. אלא שהבוקר (שבת) סטף קרי שיפר את מועמדותו לתואר הזה כשחגג על דנבר של יוקיץ' עם 32 נקודות ב-97:118, כולל שלשה מדהימה וסחיטת עבירה מפקונדו קמפאסו, רכז הנאגטס שנחשב לשחקן הגנה מעולה.

אלא שקרי דווקא לא היה כוכב המשחק הזה. דריימונד גרין רשם שיא קריירה מדהים של 19 אסיסטים, רובם כמובן לקרי שלהט עם ארבע שלשות ואחוזים מעולים מהשדה (11 מ-18). גרין קלע רק 2 נקודות ובקושי זרק, אך סחט מחמאות אדירות מקרי שאמר עליו: "הוא השחקן הכי חכם ששיחקתי איתו. כשהוא נכנס לקצב ככה, הוא כל כך אינטיליגנטי. הוא גורם לכולם להיות יותר טובים ולקבל את הכדור כל הזמן. הוא תמיד מוצא את הדרך להשפיע ולהוביל לניצחונות בדרך שלו".

סטף קרי גולדן סטייט. GettyImages
גם קמפאסו לא הצליח לדגדג אותו. קרי חוגג אחרי השלשה/GettyImages

קרי וגרין חגגו בצ'ייס סנטר, שקיבל בחזרה חלק מהאוהדים אחרי שנה של קורונה ללא קהל. "נכנסתי לזון כמו שקורה לקרי", אמר גרין, "הרגשתי שאני יכול לספק כל מסירה. היו לי כמה מסירות משוגעות. כמו קלעים גדולים שקולעים מכל מצב, הרגשתי ככה עם המסירות שלי. הייתי בזון".

קרי הסכים עם גרין ואמר: "הוא הרגיש כמו שקלעים מרגישים שהטבעת פתאום נהיית ענקית. הכדור היה בידיים שלו והוא תמיד מצא מישהו פנוי. הזווית של המסירה, התזמון - הוא פשוט מאסטר בזה". כאמור, גולדן סטייט קיבלה חיזוק משמעותי מ-2,000 אוהדים שחזרו שוב להרעיש ולספק אווירה ביתית.

האוהדים צעקו MVP לקרי במהלך כל המשחק. "זה היה ממש נחמד", אמר קרי, "בהתחשב במה שעברנו ב-409 הימים האחרונים, זה היה מדהים. הרגשנו את האווירה עוד לפני המשחק. אנחנו חיים מהאנרגיות האלו, זה עושה הבדל עצום לשחק עם קהל".

קרי משתפר ככל שהעונה מתקדמת והגיע לשיאו בחודש אפריל, שבו הוא רושם ממוצעים מדהימים של 38.7 נקודות. במהלך 25 העונות האחרונות, השחקנים היחידים שרשמו ממוצע נקודות גבוה יותר בחודש אחד היו ג'יימס הארדן וקובי בריאנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully