וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטינו פרס: "הכדורגל פצוע, אוהדים רוצים יותר משחקים בין מסי לרונאלדו"

עודכן לאחרונה: 24.4.2021 / 9:38

יוזם הסופר ליג מתעקש על חיוניות הקמת הליגה האקסלוסיבית: "צעירים בני 14 עד 24 נוטשים את הכדורגל בגלל שהוא משעמם אותם"

פלורנטינו פרס יושב ראש הסופר ליג המיועד/רויטרס

לפלורנטינו פרס יש כבר 20 שנות ניסיון כנשיא של ריאל מדריד. אלא שהמיזם להקמת הסופר ליג, שהוא היה אחד ממוביליו, נחל בינתיים כישלון חרוץ כאשר 10 מתוך 12 הקבוצות שהבטיחו שישתתפו בו, חזרו בהן ופרשו. אלא שפרס לא מתייאש וממשיך להתעקש על הליגה האקסלוסיבית שהוא הגה ואמורה להיות פתוח לעשירים בלבד.

פרס ערך ריאיון נוסף בספרד ונשאל האם הוא מתחרט על זה: "אני ממש לא מתחרט, הכדורגל פצוע בצורה קשה. אנחנו צריכים להתאים את עצמנו למה שאנחנו חווים. זאת לא תוכנית נגד הליגות, רוצים לקיים את הפרויקט הזה כדי שיעזור לקבוצות לצאת מהמשבר. הכדורגל נפגע קשות מבחינת כלכלית וצריך למצוא פיתרונות".

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
"האוהדים רוצים יותר משחקים בין מסי לרונאלדו". פלורנטינו/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

"אנחנו לא יכולים לחכות עד 2024", הוסיף פרס, "עשינו משהו בצורה שגויה. משהו צריך להיעשות בגלל שצעירים בני 14 עד 24 נוטשים את הכדורגל בגלל שהוא משעמם אותם והם מעדיפים פעילויות אחרות. יש 4 מיליארד אוהדי כדורגל בכל רחבי העולם, חצי מהם אוהדים של קבוצות הסופר ליג. הכדורגל הוא ספורט גולבאלי".

פלורנטינו התייחס למשבר הכלכלי שנוצר בתקופת הקורונה ואמר: "המשבר הזה גרם ל-12 הקבוצות שהיו אמורות להשתתף בסופר ליג הפסד של 650 מיליון יורו בשלושה חודשים. צריך לעשות משהו, אחרת המועדונים יפשטו את הרגל. הליגה הזו תגרום ליותר עניין, יותר תחרותיות ויותר כסף ייכנס לכדורגל. הרעיון הוא להחזיר את העניין של האוהדים, שרוצים יותר משחקים בין מסי לרונאלדו. המשחקים בין ריאל מדריד לברצלונה עצרו את העולם. הקבוצות היחידות שיכולות לשרוד משבר כזה הן קבוצות שנשלטות על ידי המדינה או על ידי מיליארדרים".

לגבי הקבוצות שעזבו את המפעל: "הקבוצות חתמו על חוזה מחייב ולא יכולות לעזוב את הליגה הזו. חלקן היו צריכות להודיע שהן עוזבות בגלל הלחץ, אבל זה פרויקט שאחריו יגיעו פרויקטים נוספים בקרוב מאוד, כך אני מקווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully