וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל לאומית: תבוסה שלישית ברציפות לאשקלון, אשדוד ניצחה ברעננה

מוליכת הטבלה המשיכה בתקופה הרעה שלה אחרי שהובסה בנתניה 88:69. הקבוצה של רחימי ניצחה את יריבת התחתית 70:76. קרית אתא רשמה ניצחון חשוב בחבל מודיעין, רמת גן ועפולה שיפרו עמדות לקראת הכניסה לפלייאוף

מאמן מכבי אשדוד עופר רחימי. לירון מולדובן
ניצחון חשוב בתחתית. עופר רחימי/לירון מולדובן

הליגה הלאומית בכדורסל המשיכה היום (שישי) עם עוד חמישה משחקים, שבוע בדיוק לתום העונה הסדירה. מוליכת הטבלה אליצור אשקלון המשיכה בתקופה האיומה שלה עם הפסד שלישי ברציפות, הפעם לאליצור יבנה. מכבי אשדוד התקרבה להבטחת המקום השני עם ניצחון חוץ על מכבי רעננה. אליצור קרית אתא עלתה לאזור הביתיות בפלייאוף אחרי ניצחון דרמטי בחבל מודיעין. עירוני רמת גן והפועל עפולה ממשיכות במאבקים על הכניסה לפלייאוף כששתיהן ניצחו את אליצור יבנה והפועל עכו בהתאמה.

seperator

אליצור נתניה - אליצור אשקלון 69:88

הפסד שלישי ברציפות למוליכת הטבלה שגם תסיים את העונה הסדירה במקום הראשון אבל מגיעה לפלייאוף עם לא מעט סימני שאלה. בנתניה הוכיח שגם אם לא יהיה להם את הביתיות ברבע גמר הפלייאוף צריך לספור אותם. המשחק נגמר כבר אחרי מחצית אחת כשנתניה יורדת בתום 20 דקות ביתרון 36:58, והופכת את המחצית השנייה לגארבג' טיים ארוך. ברייס וושינגטון היה האיש של נתניה עם 24 נקודות ו-11 ריבאונדים, מנגד ארון אפס קלע 13 נקודות והוסיף 11 ריבאונדים למפסידה.

מכבי רעננה - מכבי אשדוד 76:70

הקבוצה של עופר רחימי קרובה מאוד להבטחת המקום השני בתום העונה הסדירה עם ניצחון חוץ על חשבון רעננה שתישאר במאבקי הירידה עד לסיום העונה. אשדוד שלטה במשחק במחצית הראשונה והובילה בהפרש דו ספרתי, אלא שרבע שלישי בו נתקעו על 7 נקודות החזיר את רעננה חזק לתמונה. בדקות הסיום הדולפינים ביצעו את הפעולות הנכונות כדי להבטיח את הניצחון. דוראנד סקוט קלע 20 נקודות לאשדוד, בדיוק כמו אנטינו ג'קסון הקלע המוביל של רעננה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
seperator

הפועל חבל מודיעין - עירוני קרית אתא 91:88

הקבוצה של שרון אברהמי התאוששה מהתבוסה הביתית לגליל עליון, ניצחה במשחק קריטי את חבל מודיעין ועלתה על חשבונה למקום הרביעי בטבלה. היתרון עבר מצד לצד במשך שלושה רבעים, אלא שברבע האחרון הצליחה קרית אתא לייצר יתרון בן 8 נקודות ושמרה עליו למרות מלחמה של המארחים. סטו דגלאס קלע 24 נקודות כולל 5 שלשות למנצחת, סטורם וורן רשם 26 נקודות בשורות המפסידה.

אליצור יבנה - עירוני רמת גן 104:73

ארבעה ימים לפני הדרבי שיקבע האם ייכנסו לפלייאוף או לא, השחקנים של שמוליק ברנר מאותתים שהם מוכנים עם ניצחון סופר משכנע על חשבון היריבה מהתחתית שהגיעה בכושר נפלא להתמודדות. מהרבע השני פתחה רמת גן יתרון דו ספרתי, והפכה את המחצית השנייה לגארבג' טיים ארוך. בני בוטרייט קלע 27 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים אצל המנצחת, ג'רארד דה ווהן קלע 23 ליבנה.

הפועל עכו/מטה אשר - הפועל עפולה 100:84

ניצחון גדול לקבוצה מהעמק שעושה צעד גדול לקראת הפלייאוף, עכו מסתבכת בתחתית ותצטרך להרשים בבית התחתון כדי להישאר בליגה לעונה נוספת. עפולה פתחה את המשחק נהדר, הוליכה 11:25 בתום הרבע הראשון והייתה בשליטה מוחלטת על ההתמודדות, כשגם ניסיון קאמבק של המארחים ברבע האחרון לא היה קרוב מספיק. קרון דשילדס עם 32 נקודות ו-9 אסיסטים היה המצטיין של עפולה, ג'יי אר הולדר קלע 15 נקודות בשורות עכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully