וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה ינצל את ההיעדרות כדי לשנות את סגנון הזריקה? "מבחינת וושינגטון, זה הזמן"

ב"אתלטיק" הרכיבו רשימת מטלות לרוקי הישראלי בזמן ההתאוששות מהפציעה, וטענו: גם וושינגטון צריכה לחשוב מחדש איך היא משתמשת בו

מערכת וואלה!

אחרי 24 שעות של חוסר ודאות, הלילה (שישי) וושינגטון עדכנה באופן רשמי וסופי את חומרת הפציעה של דני אבדיה: על פי הוויזארדס, אחרי בדיקת MRI, אבדיה אובחן עם סדק בעצם השוקית. הרוקי הישראלי לא יידרש לעבור ניתוח, והוא כמובן לא יוכל לחזור לשחק העונה, אבל הוא צפוי להחלים באופן מלא תוך 12 שבועות ולהית כשיר להכנות לעונה הבאה.

ברשת NBC הרשו לעצמם לסכם את עונת הרוקי של אבדיה, שאמנם הייתה מלאה בעליות וירידות ולוותה בקשיי התאקלמות הן לליגה והן לקבוצה הנשלטת על ידי שני גארדים דומיננטיים בדמותם של ראסל ווסטברוק ובראדלי ביל, אבל נקטעה בדיוק כשאבדיה והוויזארדס החלו להיראות הרבה יותר טוב.

"אבדיה הוכיח שהוא בחירת דראפט סולידית עבור הוויזארדס", כתבו על הרוקי הישראלי, שרשם 54 הופעות, פתח ב-32 מהן והעמיד ממוצעים של 6.3 נקודות, 4.9 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים ב-23 דקות. "למרות שהוא לא הירבה לקלוע בכל משחק, ההשפעה שלו על וושינגטון הורגשה במיוחד בתקופה הטובה של הקבוצה לאחרונה, במהלכה ניצחה שמונה מתשעת המשחקים האחרונים".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. רויטרס
"השפיע גם כשקלע פחות". אבדיה/רויטרס

ב-NBC הוסיפו וכתבו ש"החיסרון של אבדיה ישפיע מאוד על הרוטציה של וושינגטון מעתה ואילך. ללא אבדיה, סקוט ברוקס ינסה להוציא יותר מאיסק בונגה, שנראה לא רע אחרי שאבדיה נפצע מול גולדן סטייט. התפקיד של בונגה ב-14 המשחקים שנותרו בעונה הרגילה, צפוי להיות הרבה יותר משמעותי".

ב"אתלטיק" פרסמו כתבה נוספת על השלכות הפציעה של אבדיה, והכותב פרד כץ טען ש"וושינגטון ודני מסיימים את העונה הזאת עם תחושה לא שלמה לגבי כמה מהתכונות שגרמו לוויזארדס לבחור בו בטופ 10 בדראפט. אני מתכוון בעיקר ליכולת המסירה שלו. אם וושינגטון רוצה להשאיר את בראדלי ביל ולשפר את הסגל, הצעד הראשון יהיה להבין מה עוד אפשר להוציא מהסגל הקיים. אין להם הרבה מקום בתקרת השכר, ובעקבות השימוש באבדיה העונה והפציעה שלו, אין להם את התמונה המלאה לגבי האיכויות שלו, והם לא לחלוטין יודעים על מה לבנות עליו בשנים הבאות".

כץ ציין גם את התחומים בהם אבדיה צריך לנצל את החופשה הכפויה כדי להשתפר בהם, בראשם קצב צבירת העבירות ואחוזי הקליעה מהשלוש. "רק באחד התחומים הללו הוא נראה במגמת שיפור לפני שנפצע", כותב כץ, "בכל הקשור לעבירות, זה לא שאבדיה יכול לסטופר הגנתי, אבל וושינגטון מאמינה שהוא יוכל להתפתח לשחקן הגנתי איכותי כשהוא יתבגר. הוא יצטרך להיפטר מהנטייה לעשות עבירות מיותרות. לאחרונה נראה שהוא השתפר בתחום הזה, אבל היה נחמד אם היה משחק ב-14 המשחקים שנותרו בעונה הרגילה, כדי לראות אם זו מגמה של ממש".

בנוגע לקליעה של אבדיה, טוען כץ ש"הדיוק הוא לא סימן השאלה הגדול ביותר, אלא הדבר הבסיסי יותר - מכניקת הזריקה שלו. אבדיה לא מכופף את הרגליים כשהוא זורק, ועולה לסל מהנקודה שבה הכדור מגיע אליו, עם שחרור מהיר מאוד אבל לא בהכרח נכון. היו קלעים גדולים שהתרגלו לזרוק ככה כמו קליי תומפסון, אבל קליי תומפסון יש רק אחד. אם וושינגטון רוצה לעבוד על סגנון הזריקה של אבדיה, זה בדיוק הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully