וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה הודיעה על הארכת חוזהו של מנחם קורצקי בעונה נוספת

המאמן שהגיע לקבוצה בינואר והשיג 24 נקודות ב-12 משחקים, חתם עד קיץ 2022: "עמדנו במטרות". אורן גולן: "מגיע לו כל הקרדיט"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל חיפה 0:3/ספורט1

אחרי הבטחת ההישארות בליגת העל, הפועל חדרה מביעה אמון במנחם קורצקי. המאמן האריך היום (שישי) את חוזהו בקבוצה בעונה נוספת, עד קיץ 2022, וימשיך אחרי ההצלחה היחסית העונה. קורצקי התמנה למאמן חדרה בינואר השנה והחליף את שרון מימר, ומאז השיג 24 נקודות ב-12 משחקים, ועזר לקבוצה לשרוד בליגה הבכירה.

"מהרגע הראשון שהגעתי לפה היה לי ברור שהגעתי לבית חם. חדרה הוא מועדון משפחתי ומיוחד, ומהרגע הראשון הכל התחבר לנו. עבורי זה המשך טבעי למה שהתחלנו, ואחרי שעמדנו במטרות שלנו העונה ואפילו מעבר לכך, אני בטוח שיחד עם אורן וכל הצוות נצליח לבנות פה קבוצה טובה גם בעונה הבאה. אבל שלא נתבלבל, העונה יש לנו עוד על מה לשחק ואני מקווה שנסיים את העונה בצורה הכי טובה שיש. אני מודה לחדרה על האמון ומאחל לכולנו שנמשיך ליהנות ביחד", אמר קורצקי בתגובה לחתימה.

מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי. דני מרון
הרוויח את האמון. קורצקי/דני מרון

היועץ המקצועי אורן גולן הוסיף: "אני שמח ואפילו גאה שמנחם ממשיך איתנו. מדובר מבחינתי בהמשך ישיר למה שהוא עושה פה מהרגע שהוא הגיע לחדרה, ומגיע לו כל הקרדיט. כבר התחלנו לחשוב ולתכנן את העונה הבאה ואני בטוח שאחוזי ההצלחה הגבוהים שלנו בתקופתו של קורצקי לא יישארו מנת חלקה של העונה הזו בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully