וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה טוענים: "מנדש כבר מכין את הקרקע" לחזרתו של רונאלדו למנצ'סטר יונייטד

עודכן לאחרונה: 23.4.2021 / 12:47

באיטליה ממשיכים לטעון שכריסטיאנו "כועס ומיואש" מהנעשה ביובה ורצה לעבור למקום שבו יעריכו אותו. כדי למזער נזקים: יובנטוס עשויה למכור אותו ב-30 מיליון יורו, והוא עלול להידרש לוותר על חצי משכרו

באיטליה ממשיכים לטעון שכריסטיאנו רונאלדו עישוי לעזוב הקיץ את יובנטוס. על פי דיווח ב"גאזטה", נציגים ממנצ'סטר יונייטד פנו לסוכן שלו ז'ורז'ה מנדש ודנו עמו על האפשרות שיחזור לאנגליה לקבוצה שבה עשה את הפריצה הגדולה שלו בתחילת הקריירה. "מנדש כבר מכין את הקרקע למעבר", כך נכתב.

על פי הדיווח, "רונאלדו עצבני, מתוסכל ומיואש" מהנעשה ביובנטוס, שצפויה השנה לאבד את האליפות אחרי תשע זכיות רצופות. כריסטיאנו אומנם נותן עונה מוצלחת מבחינת מספרים, אבל לא מצליח להוליך את יובה להצלחות, כשהשנה הקבוצה גם הודחה באופן מפתיע על ידי פורטו בשמינית גמר ליגת האלופות.

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
רוצה להרגיש מוערך. רונאלדו/רויטרס

עוד נטען שייתכן שיובנטוס תמכור את השחקן ב-30 מיליון יורו בלבד, לאור גילו המבוגר, ובעיקר בגלל עלותו הגבוהה - משכורת של 31 מיליון יורו בשנה, סכום שהגברת הזקנה תשמח להוריד מהתקציב שלה. עם זאת ב"גאזטה" אומרים שרונאלדו יידרש לקצץ בשכרו בחצי אם הוא רוצה לשחק ביונייטד, שלא תוכל לשלם סכומים כאלה. עם זאת, ייתכן שיסכים לקצץ בשכר "כל עוד ירגיש שהוא חוזר למקום שבו מעריכים אותו", אחרי שבאיטליה ספג ביקורות חריפות.

כמו כן, באיטליה טענו שיובנטוס רוצה לצעיר את הקבוצה שהבעלים אנדראה אניילי רואה במתיאס דה ליכט ופדריקו קייזה כעתיד של המועדון, ורוצה גם להאריך את חוזהו של פאולו דיבאלה עד 2026, בעוד כריסטיאנו כבר בן 36.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully