וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו דהאן: "אם ליאור רפאלוב יחזור לישראל, זה יהיה לבית"ר ירושלים"

יחד עם זאת, סוכנו של הקשר מעריך שיישאר בבלגיה: "העוצמות הכלכליות שם אחרות". על ירדן שועה: "אשקר אם אומר שהוא לא על המדף"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל עפולה 1:4/ספורט1

האם ליאור רפאלוב בדרך לתחנה שלישית בבלגיה? לפי דיווחים בתקשורת המקומית, הקשר בן ה-34 קרוב להצטרפות לאנדרלכט, הקבוצה השאפתנית שמדורגת במקום השלישי בליגה הבלגית, ומאומנת על ידי בלם העבר האגדי וינסנט קומפני.

רפאלוב שהוזכר בתקשורת הבלגית כמועמד גם לבית"ר ירושלים ולמכבי חיפה, זכה לאחרונה להצעה משופרת מהקבוצה מהכרמל - בבלגיה טוענים שמדובר בהצעה לשנתיים בשכר גבוה, עם דקות מובטחות ומעמד של כוכב - אולם הוא מעדיף להישאר בבלגיה ולהצטרף לקבוצה מבריסל.

ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן. BSR Agency, GettyImages
בדרך לתחנה שלישית בבלגיה? רפאלוב/GettyImages, BSR Agency

בדיווח ציינו שזו הנטייה של רפאלוב למרות ש"ברור שאף אחד לא יבטיח לו דקות", ועל אף ש"ברור שהאינטרס של הקבוצה הוא קודם כל לקדם שחקנים צעירים". יחד עם זאת, טוענים ש"רפאלוב יוכל למצוא תפקיד בקבוצה, כי מחכה לה לוח זמנים עמוס בעונה הבאה, ולקשר הישראלי יהיו מספיק הזדמנויות להראות את היכולות שלו".

אנטוורפן עדיין לא הציעה לרפאלוב חוזה חדש, למרות היכולת המצוינת שהוא רושם העונה, ושזיכתה אותו בפרס שחקן השנה בבלגיה.

במכבי חיפה הכחישו את הידיעה וטענו שכלל לא הוגשה הצעה לרפאלוב.

היום התראיין דודו דהאן, סוכנו של רפאלוב ל"רדיו ירושלים" ואמר: "ההצעה הכי רצינית שקיבלתי מישראל הייתה מבית"ר. אם ליאור לא ישחק בבלגיה, הוא ישחק בבית"ר. מבחינת קבוצות בישראל, הם היו היו הכי רציניים. מבחינה הצעות שקיבלנו בישראל, בית"ר הייתה הכי קרובה. בבלגיה כל קבוצות הצמרת רוצות אותו, עם כולן דיברתי ואנחנו נחליט בקרוב לאן אנחנו נלך. ההערכה שלי היא שיישאר. אף קבוצה בישראל לא יכולה להתמודד עם העוצמות הכלכליות שיש בבלגיה, ישראל עוד לא שם".

על ירדן שועה אמר דהאן: "אני מרוצה מאוד מהעונה שלו, אבל אשקר אם אומר שהוא לא על המדף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully