וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "המאני טיים עוד לפנינו, הצהובים לא היו מתוכננים"

מכבי חיפה עלתה בקלילות לחצי הגמר ומתכוננת לישורת האחרונה. עוואד שכבש צמד: "עברתי תקופה לא קלה, גם פה וגם בחו"ל"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל עפולה 1:4/ספורט1

מכבי חיפה השאירה הערב (חמישי) את חלום הדאבל בחיים, לאחר שהביסה 1:4 את הפועל עפולה ברבע גמר גביע המדינה. מוחמד עוואד עם צמד ודולב חזיזה עם פנדל ובישול הצטיינו בשורות הקבוצה של ברק בכר, שקבעה דייט עם מכבי תל אביב בחצי הגמר (12 במאי) ותתארח אצל הצהובים בבלומפילד פעמיים באותו שבוע. יאניק וילדסחוט הוסיף בדקה ה-91, ואלון בוזורגי רק צימק עם שער ניחומים יפה בדקה ה-87. ספק בכוונה ספק בטעות, ספגו שחקני הירוקים צ'ארון שרי ודולב חזיזה כרטיסים צהובים שימנעו מהם להשתתף במשחק הליגה נגד מכבי פתח תקוה, אבל יאפשרו להם להיות חלק משבוע מכבי תל אביב.

מאמן מכבי חיפה, ברק בכר. מאור אלקסלסי
קלי קלות. בכר/מאור אלקסלסי

ברק בכר סיכם: "זה היה משחק גביע נגד קבוצה שבאה ולא פחדה ושיחקה כדורגל. הגישה הייתה טובה, לא באנו זחוחים, לפעמים הולך קשה ולא בכל משחק אפשר לכבוש שער מוקדם. עשינו את זה בצורה טובה וחלקה, היה חשוב לעבור. התכוננו לעפולה כמו לקבוצת ליגת העל לכל דבר, יש בה שחקנים שיכולים לשחק בליגת העל והיינו הכי מוכנים שאפשר".

בכר התייחס לצמד של מוחמד עוואד ולתחרות על המקום בחוד: "תמיד טוב שיש את כולם. מעבר לגולים, עוואד עשה עבודה, הוא מתאמן טוב, הוא בגישה מצוינת ואני שמח בשבילו".

דולב חזיזה וצ'ארון שרי ספגו הערב כרטיסים צהובים שימנעו מהם לשחק נגד מכבי פתח תקוה, אבל יבטיחו שהם יוכלו לשחק מול מכבי תל אביב במשחק העונה. למרות ששרי בזבז זמן בכדור קרן, בכר התעקש: "שני הצהובים לא היו מתוכננים כי אין משחק שהוא לא חשוב".

המאמן סירב להתייחס להגרלה שייעדה לקבוצתו משחק נגד מכבי תל אביב ורק אמר: "המאני טיים עוד לפנינו. ביום שני יש הפועל באר שבע, יהיה מאוד קשה. אנחנו חושבים רק על זה".

עוד בוואלה!

מכבי חיפה ניצחה את הפועל עפולה 1:4 ועלתה חצי גמר גביע המדינה

לכתבה המלאה
דולב חזיזה צועק על השופט שניר לוי. מאור אלקסלסי
חזיזה סופג צהוב/מאור אלקסלסי

מוחמד עוואד, שקיבל את הקרדיט מברק בכר והשיב עם צמד, הוסיף: "עברתי תקופה לא קלה, גם פה וגם בחו"ל, אבל היום אני שמח - עזרתי לקבוצה לעלות שלב וזה הכי חשוב. אני עובד קשה באימונים מאז שחזרתי, הרגשתי שאני חד, שאני שם, גם כשלא הבקעתי אז באימונים נראיתי טוב. ידעתי שההזדמנות תגיע ואני שמח שלקחתי אותה. חזרתי למכבי חיפה כדי לעזור ולהיות חלק, אבל בלי המשכיות זה לא מספיק, חוויתי את זה לפני שנה-שנתיים. השנה יש תחרות בריאה על ההרכב, אחרי הרבה זמן שלא הייתה תחרות כזאת בין שחקני ההתקפה. כל אחד צריך לתת 100 אחוז בשביל הקבוצה".

מאמן הפועל עפולה, רומן זולו. מאור אלקסלסי
"שיחקנו נגד הקבוצה הכי טובה בארץ, עם המאמן הכי טוב". זולו/מאור אלקסלסי

מאמן הפועל עפולה, רומן זולו: "ידענו לקראת מה אנחנו מגיעים. מכבי חיפה הקבוצה הכי טובה בארץ, הכי איכותית ועם המאמן הכי טוב. רוב הקבוצות מסתגרות נגדה, אבל לא היה לנו מה להפסיד, שיחקנו פתוח ורצינו לבוא ליהנות. בהתחלה הקשינו עליהם, אבל ספגנו לפני הירידה למחצית וקשה מאוד לחזור מפיגור נגד קבוצה כזו. התוצאה קצת חמוצה, אבל אני גאה בשחקנים שלי ובמשחק ההקרבה המדהים שלהם. ניסינו, לא הצלחנו, הפנים חזרה לליגה. יש לי המון שחקנים טובים שאני חושב שמקומם לא בלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully