וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואל אמביד: "אין ספק שאני ה-MVP, אני דומיננטי לאורך כל העונה"

ניקולה יוקיץ' נחשב לפייבוריט, אבל סנטר פילדלפיה משוכנע: "צריכים להביא שלושה שומרים כדי לעצור אותי, אני עושה מה שיאניס עשה כשהיה MVP"

ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. Drew Hallowel, GettyImages
מי ה-MVP? אמביד/GettyImages, Drew Hallowel

הפרשנים וסוכנויות ההימורים טוענים שניקולה יוקיץ' הוא הפייבוריט לזכות ב-MVP, אבל ג'ואל אמביד בטוח: אני הכי ראוי. סנטר פילדלפיה התראיין הערב (חמישי) לשאמס צ'ראניה מ"האתלטיק" וסיפק ציטוטים מעניינים, כולל ההצהרה לגבי פרס השחקן המצטיין של העונה הרגילה.

"בעונה שעברה כולם שכחו ממני, אז הבנתי שאני צריך לחזור למקום שהייתי בו לפני שנתיים. אין לי ספק שאני ה-MVP השנה. אני מרוכז בלנצח, ויודע שתארים כאלה יכולים לבוא רק עם ניצחונות. אני רוצה לזכות באליפות, וכשזה מגיע לתארים האישיים, אני מרגיש שבכל פעם שאני מקבל את הכדור מקיפים אותי בשלושה שחקני הגנה, ואני עדיין מצליח לשחק הכי טוב שאני יכול", אמר.

ניקולה יוקיץ' שחקן דנבר נגאטס. David Zalubowski, AP
הפייבוריט לפי כל ההערכות. יוקיץ'/AP, David Zalubowski

אמביד הוסיף: "כשמסתכלים על המספרים שלי, אני חושב שאני ראוי לזה. אני בולט גם בהגנה, כך שאני מצטיין בשני צידי המגרש. גם מבחינה ההישגים הקבוצתיים, אנחנו במקום הראשון במזרח. אני מסתכל על מה שיאניס עשה כשזכה בשתי הפעמים הקודמות ב-MVP, והוא עשה בדיוק את אותם דברים כמוני - הצטיין בהתקפה ובהגנה, והוביל את הקבוצה שלו למקום הראשון במזרח".

אמביד מעמיד העונה ממוצעים של 30.1 נקודות, 11.3 ריבאונדים, 3.2 אסיסטים ו-1.4 חסימות למשחק. ניקולה יוקיץ' עומד על ממוצעים של 26.4 נקודות, 11 ריבאונדים, 8.7 אסיסטים ו-1.4 חטיפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully