וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון עדכנה את חומרת הפציעה: דני אבדיה סובל מסדק בעצם השוקית, ייעדר כ-12 שבועות

אחרי בדיקת ה-MRI הוויזארדס הודיעו שהפורוורד הישראלי לא צריך לעבור ניתוח אבל סובל משבר קל, וצפוי להיות כשיר לתחילת ההכנה לעונה הבאה. כתבי הוויזארדס בטוחים: "אין ספק שיחזור לעצמו"

מערכת וואלה!

אחרי 24 שעות של חוסר ודאות, הלילה (שישי) וושינגטון עדכנה באופן רשמי וסופי את חומרת הפציעה של דני אבדיה: על פי הוויזארדס, אחרי בדיקת MRI, אבדיה אובחן עם סדק בעצם השוקית. הרוקי הישראלי לא יידרש לעבור ניתוח, והוא כמובן לא יוכל לחזור לשחק העונה, אבל הוא צפוי להחלים באופן מלא תוך 12 שבועות ולהית כשיר להכנות לעונה הבאה.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. GettyImages
"היה יכול להיות הרבה יותר גרוע". אבדיה אחרי הפציעה/GettyImages

כתבי וושינגטון משוכנעים: הפציעה מסיימת העונה של דני אבדיה לא תעצור את ההתקדמות וההתפתחות שלו ב-NBA. בפודקאסט Locked On Wizards דנו בן מהיץ' ואנתוני סיטאדינו המסקרים את הקבוצה בהשלכות הפציעה של הרוקי הישראלי, והסכימו שיש סיבה להישאר אופטימיים - בעיקר אם האבחנה הראשונית נכונה, ואבדיה סובל משבר מאמץ שלא יצריך ניתוח.

"כל האנרגיות נשאבו מהאולם כשהוא נפצע. הוא התחיל את המשחק ממש טוב, ואחרי שהוא נפצע המשחק הזה הרגיש כמעט מת מבחינת וושינגטון", אמר בן מהיץ'. "במבט ראשון, זאת נראתה פציעה מהסוג הכי גרוע שיש אבל בשורה התחתונה, אבל אנחנו לא מדברים פה על פציעה קשה במיוחד. אם אין קרע, הוויזארדס יכולים לשקם אותו. דני יוכל לחזור למגרשים ויהיה בסדר. ברור שלא טוב לסיים את העונה עם פציעה כזאת, אבל זו לא פציעה איומה שמשנה את החיים".

מהיץ' מבין שגם העיתוי של הפציעה בעייתי. "בהתחשב בסיטואציה של וושינגטון, זה עוד יותר קשה כי ייתכן שהם יגיעו לפלייאוף, ודני יחמיץ משחקים שהיו יכולים להיות חשובים מאוד לקריירה שלו. רוקיז מגיעים לליגה כדי לשחק בפלייאוף, והוא יפספס את זה. דני אחד הרוקיז שעובדים הכי קשה שיש, ואני בטוח שהוא יתאושש. רואים שהוא עובד קשה, הוא עובד קשה יותר מכל אחד בליגה, והוא צעיר מאוד, לכן יש לי אמונה שהכל יסתדר לו מחדש. הוא יצטרך להתאושש ולהשלים עם המצב שלו. זה הפסד עצום לוושינגטון, כי הוא בחור נהדר בחדר ההלבשה, הוא פותח בחמישייה ברוב המשחקים, והוא מוכשר מאוד. מצד שני, יכול להיות שהוא יחזור לחמישייה כבר במשחק הראשון של העונה הבאה. יש סיכוי טוב מאוד שזה יקרה".

אנתוני סיטאדינו הוסיף: "זה ממש עצוב. הלב כואב עבור דני, אבל הוא אמור להתאושש יחסית מהר. זה היה יכול להיות הרבה יותר גרוע, ואני יודע שהוא יתאושש מזה, כי הוא עובד הכי קשה בקבוצה. יכולים להיות גם דברים טובים בהיעדרות הזאת: הוא ילמד הרבה על ה-NBA בזמן שהוא יהיה בחוץ, הוא יספוג טוב יותר את הליגה, ולפעמים זה לא פחות חשוב מאשר לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully