וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד נמצא דווקא בפריזבי? חברה ישראלית חתמה עם הליגה האמריקאית

עודכן לאחרונה: 22.4.2021 / 15:48

חברת נתוני הספורט הישראלית LSports חתמה על הסכם זכויות בלעדי עם ליגת האולטימייט פריזבי האמריקאית וחברת הבת שלה: "חיפשנו לשתף פעולה עם נכס ספורט חדש"

פריזבי. ShutterStock
שחקני פריזבי בארה"ב/ShutterStock

אלספורטס (LSports), חברת נתוני ספורט ישראלית מובילה בתעשייה, חתמה על הסכם זכויות בלעדי עם ליגת האולטימייט פריזבי האמריקאית (AUDL) בשיתוף פעולה עם חברת הבת של הליגה, UltiX Technology. ההסכם טומן בחובו התחייבות של חמש שנים במהלכן אלספורטס תוגדר כשותפת הנתונים הרשמית והבלעדית של הליגה, דבר המציב אותה בחזית השוק.

העסקת כוללת גם עבודה משותפת של LSports ו-UltiX סביב פיתוח אלגוריתמים מתקדמים לניבוי פעולות, ניתוח והפקת נתונים ויצירת תכנים המעודדים מעורבות לקוחות, הצפויים להיות מוכנים בזמן לתחילת עונה האולטימייט פריזבי 2022.

"חלק מרכזי באסטרטגיית הצמיחה שלנו התבסס על שילוב של נתונים, טכנולוגיה, מדיה והמשחק שלנו כדי למשוך אוהדים חדשים לספורט המרתק ועמוס האקשן שלנו." ציין סטיב הול, מנכ"ל ומפכ"ל AUDL. "לא יכולנו למצוא שותף נתונים טוב יותר שיעזור לנו להשיג מטרה זו מאשר אצל LSports. הם זריזים, ממוקדים וחדשניים וחולקים את החזון שלנו לערך הבידור העצום של הספורט שלנו ברחבי העולם".

דותן לזר, מנכ"ל LSports אמר כי "LSports ידועה בעולם בזכות פתרונות הנתונים שלה בזמן אמת, כולל נתונים לפני המשחק ובמהלכו, מוצרים מעוררי מעורבות ועוד. חיפשנו לשתף פעולה עם נכס ספורט חדש וטרי כשאנחנו נכנסים לשוק בצפון אמריקה. עם עשרים ושניים קבוצות, 139 אירועים בזמן אמת ושליטה מלאה בהזרמת הנתונים והווידאו שלה, AUDL סיפקה לנו קרקע פוריה." לזר הוסיף.

הערך הכולל של זכויות הנתונים הנרכשות וההשקעות ההנדסיות, פיתוח המוצר, המכירות והתמיכה שמבוצעות על ידי UltiX, AUDL, LSports הוא 3 מיליון דולר במהלך תקופת חמש השנים של ההסכם.

  • עוד באותו נושא:
  • פריזבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully