וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטמן ייעדר בהפועל. ניצן, שועה וזרגרי בבית"ר: "הפועל קבוצה טובה יותר היום"

23.4.2021 / 11:40

קרב חשוב בפלייאוף התחתון (שבת, 20:30, ספורט1): אלטמן ייעדר בהפועל תל אביב, ניצן, שועה וזרגרי בבית"ר, מזרחי נזף בשחקניו. קלינגר לא צפוי לבצע שינויים: "בית"ר תבוא לשחק על הכבוד"

מחזור 30הסתיים24/04/2021
הפועל תל אביב
    0
      בית"ר ירושלים
      תקציר ה-0:1 של הפועל תל אביב על בית"ר ירושלים/ספורט1

      הפועל תל אביב

      ניר קלינגר יצטרך להסתדר מחר נגד בית"ר ירושלים (שבת, 20:30, ספורט1) ללא עמרי אלטמן הפצוע, שיחזור לאימונים מלאים במהלך השבוע הבא. דן איינבינדר, שהיה חולה והחמיץ את המשחק מול כפר שלם בגביע, חזר לאימונים מלאים ויפתח ב-11, כאשר קלינגר לא צפוי לבצע שינויים בחלק הקדמי. אדי גוטליב חזר לסגל אך לא יפתח בשלב זה, כאשר במועדון יודעים שניצחון עשוי להבטיח את ההישארות בליגת העל, במידה ובני יהודה תפסיד בראשון.

      יחד עם זאת, שחקנים בקבוצה נזהרים ואמרו: "בית"ר תבוא לשחק על הכבוד עם כל מה שעובר עליה, לא מבינים איך נהיה מצב שמדברים עלינו כפייבוריטים למשחק, יש להם שחקנים מצויינים". ניר קלינגר לא תירגל 11, וכהרגלו יעדיף לשמור את הקלפים עד לרגע האחרון, כולל האסיפה המסכמת לקראת בית"ר, אך עוד לפני כפר שלם אמר לשחקניו: "זה המצב שלנו כרגע, כל משחק הוא קריטי והכי חשוב וככה נתייחס לזה, משחק משחק".

      קלינגר: "נמשיך לאמץ את הגישה של פחות דיבורים והצהרות, יותר עשייה ומחויבות. אין מה לדבר על היריבות ולהזכיר את היוקרה והחשיבות או את הנקודות שאנחנו כל כך צריכים. זה שבוע עמוס, אבל מוצלח, ורוצים להשלים את המשימה כמה שיותר מהר. בטוח שהשחקנים מודעים לגודל המשימה". בן ביטון: "הגביע מאחורינו, המשחק חשוב למועדון ולקהל וגם יכול להבטיח את ההישארות, נעשה הכל".

      ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
      סגל חסר. קלינגר/דני מרון

      בית"ר ירושלים

      יוסי מזרחי שובר את הראש לקראת המפגש עם הפועל תל אביב. ההיעדרות של אביאל זרגרי וירדן שועה המוצהבים, יחד עם החבלה בצלעות של איתמר ניצן, שהסיכויים שיתלבש הם קלושים, מביאים אותו בעמדת נחיתות לבלומפילד. מזרחי גם לא התבייש לומר לאנשי בית"ר השבוע: "הפועל תל אביב היום קבוצה טובה ומאוזנת יותר מבית"ר ירושלים, זאת האמת". מעבר למזרחי, לא מעט שחקנים של בית"ר לא יצטערו אם יחזרו עם נקודה, ואמרו: "מאז השינויים בינואר הפועל חזקה מאוד, אנחנו צריכים לעשות עוד צעד לגמור עם הסיפור בתחתית. נרצה לנצח, אבל לא נבכה על נקודה".

      מזרחי מנסה למצוא פיתרון באמצע עם ההיעדרות של זרגרי, כאשר אתמול תורגלו שם תמיר עדי שחזר מפציעה, וכמו כן גם אופיר קריאף ואוראל דגני נבדקו כאופציות כאשר אור זהבי תורגל כבלם, על אף שמרבית הסיכויים שדגני וקריאף יפתחו כבלמים. רועי פדידה תורגל בשמאל, אלירן עטר בהתקפה, כאשר נראה כי ישנה התלבטות בין אורן ביטון לאורי מגבו בצד שמאל. המאמן ערך שיחות אישיות עם מרקו ינקוביץ' ועלי מוחמד על מנת שייקחו אחריות במשחק.

      עידן ורד ערך אתמול אימון חלקי ורק לאחר האימון המסכם יידעו אם יוכל לפתוח. במידה ולא, עוזיאל פרדו או מתאוסיניו עשויים להחליפו.

      על רק מחאות אוהדם והעימות בין משה חוגג לארגון "לה פמיליה" אימון הקבוצה הועבר לטדי כדי למנוע הסחות דעת, אבל עשרות מחברי הארגון הגיעו גם לטדי על מנת למחות. האוהדים שרו שירים בגנות הפועל תל אביב וכנגד הבעלים וקראו "משה חוגג מת", ואף הדליקו רימון עשן.

      עוד בוואלה!

      מכבי חיפה ממוקדת: "אבוי למי שיחשוב מעכשיו על מכבי תל אביב"

      לכתבה המלאה
      יוסי מזרחי מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
      סגל חסר. מזרחי/דני מרון

      מאמן בית"ר ירושלים יוסי מזרחי ערך היום אסיפה קשה לשחקנים. מזרחי התייחס למשחק עם בני יהודה ואמר להם: "אמנם סיימנו בתיקו אבל זה היה נטו מזל, היכולת שלכם, בעיקר במחצית השניה ביזתה אותי ואת המועדון ואני לא מוכן לעבור על זה לסדר היום, לא אצלי, שכל אחד יעשה עם עצמו חושבים, ישחקו רק כאלה שאני יוכל לסמוך עליהם שייתנו הכל בשביל המועדון הזה".

      חברי לה פמיליה הגיעו לטדי כדי למחות נגד משה חוגג, הבעלים של בית"ר ירושלים. תמונות גולשים
      הגיעו גם לטדי. חברים בארגון "לה פמיליה"/תמונות גולשים

      טריוויה

      * המאזן ב-120 מפגשי הליגה בין היריבות הוותיקות עד כה: 37:49 להפועל תל אביב בניצחונות, ועוד 34 תוצאות תיקו.

      * הפועל תל אביב ניצחה רק פעם אחת העונה בבית (0:1 על הפועל חדרה בתחילת נובמבר) ומאז היו לה חמישה הפסדים ושש תוצאות תיקו כמארחת.

      * שלושת משחקי הבית האחרונים של האדומים הסתיימו בהפסדים. רצף של ארבעה הפסדים כמארחת? זה לא קרה להפועל תל אביב מאז אוקטובר-דצמבר 2015, ואז היא עצרה אותו עם 0:0 מול בית"ר ירושלים. בהרכב האורחת פתחו אז דן איינבינדר ולידור כהן.

      * לעומתה, בית"ר ירושלים סוחבת שלושה הפסדי חוץ רצופים, וארבעה לא היו לה מאז מרץ-מאי 2016.

      * וגם: בית"ר הוציאה כדור מהרשת בתשעת משחקי הליגה האחרונים שלה. בדצמבר 2018 התארחה אצל הפועל תל אביב אחרי רצף של 17 משחקי ליגה בהם ספגה, ואז עשתה לזה סוף עם ניצחון 0:3.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: רועי ריינשרייבר
      אצטדיון: בלומפילד
      קהל: 8223

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully