וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נוף הגליל ניצחה 0:2 בחוץ את סקציה נס ציונה

המוליכה ניצחה את הקבוצה של גוטמן והרחיקה אותה מחלום העלייה. בפלייאוף התחתון: 0:0 בין מ.ס. כפר קאסם להפועל פתח תקוה. הפועל רמת גן הביסה 0:6 את הפועל איכסל

שחקן הפועל נוף הגליל דובב גבאי. אודי ציטיאט
המוליכה עם עוד ניצחון. דובב גבאי/אודי ציטיאט

המחזור ה-33 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) עם ארבעה משחקים - שניים בפלייאוף העליון ושניים בפלייאוף התחתון. נס ציונה קיוותה להתקרב ממש למקום השני אך הפסידה בביתה 2:0 למוליכה נוף הגליל. בפלייאוף התחתון הפועל פתת תקוה לא הצליחה להשיג ניצחון רביעי ברציפות וסיימה ב-0:0 עם מ.ס. כפר קאסם. מכבי אחי נצרת ניצחה 0:2 את הפועל אום אל פאחם בדרבי של המגזר.

שחקני הפועל נוף הגליל אלי בלילתי. אודי ציטיאט
נוף הגליל החמיצה פנדל, אך יצאה עם ניצחון חוץ חשוב. בלילתי/אודי ציטיאט

פלייאוף עליון

סקציה נס ציונה - הפועל נוף הגליל 2:0

הקבוצה מהשפלה חזרה למירוץ העלייה לאור התוצאות במחזור הקודם, והגיעה עם לא מעט תקוות למשחק מול המוליכה, אך ברגע האמת השחקנים של אורי גוטמן פישלו. בדקה ה-33 כדור חופשי שעלה לרחבה של אג'ידה מצא את הראש של דובב גבאי שנגח פנימה והעלה את נוף הגליל ליתרון. נס ציונה ניסתה להשיג לפחות שער שוויון במחצית השנייה, אך הייתה עצבנית וקיבלה החלטות לא טובות. בדקה ה-83 קיבלה האורחת פנדל מוצדק לאחר נגיעת יד ברחבה של סאהר חאג'י, אך מוטי מלכה בעט לקורה והצפוניים פספסו הזדמנות לסגור עניין. מאמן המארחת הורחק לאחר מילים מיותרות לשופט. דור גלילי רשם החמצת ענק בתוספת הזמן, אג'ידה עלה כדי לנסות לכבוש בקרן - ונוף הגליל הצליחה לעקוץ עם השני כשמוטי מלכה מצא את מחמוד ג'אבר שגלגל לבדו מול הרשת החשופה. נס ציונה רושמת הפסד ביתי מאכזב. נוף הגליל עם עוד צעד לעבר ליגת העל.

הפועל רמת גן - הפועל איכסל 0:6

המארחת, עם תוצאת המחזור ללא ספק, התפוצצה על איכסל והכתה בה ללא רחם. שחר הירש פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-21 כשאחריו עוד חמישה כובשים נוספים חגגו על חשבון האורחת האומללה. המארחת מתקרבת למקום השלישי, אך רחוקה מאוד מהפועל ירושלים שבמקום השני - מרחק של תשע נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן סקציה נס ציונה על ג'עפר מול שחקן נוף הגליל אלי בלילתי. אודי ציטיאט
הכתומים פישלו. עלא ג'עפר מול בלילתי/אודי ציטיאט

פלייאוף תחתון

מ.ס. כפר קאסם - הפועל פתח תקוה 0:0

רצף שלושת הניצחונות של המלאבסים נקטע עם תיקו מאופס, אך בכל זאת הצליחו לחלץ שחקני האורחת נקודה חשובה בכל הנוגע למאבק ההישארות והם כעת ביתרון שלוש נקודות על פני הפועל עכו שמתחת לקו האדום - אך גם עם משחק אחד יותר מאשר השחקנים של אלי כהן. בדקה ה-70 פספסה הפועל פתח תקוה הזדמנות גדולה לכבוש, כששגיא דרור החמיץ במצב של אחד על אחד מול שוער כפר קאסם. אוראל גרינפלד השופט הבינלאומי ניהל את המשחק הזה, אך שגה בתוספת הזמן כשהרחיק את קפטן האורחים רם לוי אחרי עבירה שספק אם הייתה.

מכבי אחי נצרת - הפועל אום אל פאחם 0:2

לאחר שפתחה את הפלייאוף התחתון עם שני הפסדים, כולל חמישייה מול הפועל עפולה, אחי נצרת התאוששה ושבה למסלול הניצחונות. בדקה ה-50 אחמד יונס תפס את אנס דאבור ברחבה וראה את הכרטיס האדום מאחר שמנע מצב כיבוש ודאי. דאבור דייק מהנקודה והעלה את המארחת ליתרון. בדקה ה-85 כבש נואף בזיע שער נהדר עם בעיטה נפלאה לחיבורים וסגר את הניצחון עבור המארחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully