וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעלה על רונאלדו והשתווה לראול: העונה החלומית של קארים בנזמה

עודכן לאחרונה: 22.4.2021 / 8:30

הצמד מול קאדיס הפך את החלוץ הצרפתי לשחקן השני בלבד שכובש מול 35 קבוצות ספרדיות במדי ריאל מדריד, זידאן התמוגג: "נהדר שיש אותו". כל המספרים

קארים בנזמה ריאל מדריד. רויטרס
עונת השיא שלו בריאל? בנזמה/רויטרס

הכדורגל העולמי עדיין גועש בגלל מיזם הסופר-ליג, כשפלורנטינו פרס וריאל מדריד שלו נמצאים חזק בכותרות בגלל סירובם (כרגע) לסגת מהקמפיין הזה. אלא שאמש (רביעי) ריאל מדריד גם שיחקה כדורגל, הביסה 0:3 את קאדיס החלשה ונצמדה לאתלטיקו מדריד המוליכה אחרי המעידה מול חטאפה במחזור הקודם.

הבלאנקוס סובלים ממכת פציעות חסרת תקדים השנה, אך לסיפור ההצלחה שלהם העונה קוראים קארים בנזמה. החלוץ הצרפתי נמצא כבר בעונה ה-12 (!) שלו בריאל מדריד, אך ייתכן שהעונה הזו היא עונת השיא שלו, למרות שהוא כבר בן 33. בנזמה סחף אתמול את קבוצתו לניצחון הזה עם צמד ובישול והתעלה אפילו על רונאלדו הגדול כשכבש נגד 35 קבוצות שונות בליגה הספרדית. הבלאנקוס היחיד שעשה זאת עד כה היה ראול האגדי. בנזמה אפילו מאיים על תואר ה"פיצ'י'צ'י" עם שער ליגה 21 העונה, 2 פחות ממסי. לשם השוואה, בכל אחת משתי העונות האחרונות בנזמה כבש 21 שערים בדיוק בעונה שלמה.

קארים בנזמה ריאל מדריד. רויטרס
עכשיו הוא גם בועט פנדלים. בנזמה/רויטרס

בנזמה כבש 11 שערים בתשעת משחקי הליגה האחרונים של הקבוצה, כולל שערים בקלאסיקו ונגד אתלטיקו מדריד - שתי היריבות הישירות של הקבוצה על תואר האליפות.

ומה היה לזידאן להגיד על הכוכב שלו? "אני ממש מאושר ממה שהוא עושה עבור הקבוצה", אמר המאמן, "אנחנו נהנים ממנו ומקווים ליהנות ממנו כמה שיותר".

על המשחק עצמו: "שיחקנו עם שלושה בלמים ושני קיצוניים מאוד התקפיים וזה עבד לנו מצוין. זה כבר המשחק השלישי שאנחנו לא סופגים וזה הכרחי. אנחנו בחיים בשני המפעלים (ליגה ואלופות) ואלו שלוש נקודות מאוד חשובות, אבל הדרך עוד ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully