וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני רוזנטל: "לא מעכל את ההתפתחויות של השבוע האחרון"

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 19:59

כדורגלן העבר התייחס לנפילת הסופר ליג בריאיון לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על מוריניו: "היה צפוי שטוטנהאם תעיף אותו"

תקציר: טוטנהאם - אברטון 2:2/ספורט 1

כדורגלן העבר רוני רוזנטל התראיין היום (רביעי) לתכנית הספורט של 103FM. שחקן העבר של ליברפול וטוטנהאם דיבר על כישלון הסופר ליג ועל פיטוריו של ז'וזה מוריניו מהתרנגולים.

רוזנטל אמר: "אני לא מעכל את ההתפתחויות של השבוע האחרון, אלו דברים שבאו מהר ויחלפו מהר. זה היה צפוי, אותי זה לא הפתיע, תמיד מנסים לשפר ולהפוך את הליגות ליותר מעניינות. אני אתן דוגמה: לפי דעתי יום אחד יעשו ליגה אחת מורכבת מבלגיה והולנד - שתי מדינות קרובות - כדי לשפר את הליגות הנוכחיות. אם הליגה הזאת כן הייתה מתקיימת, האוהדים של 14 הקבוצות הנבחרות היו נהנים ולא היו באים בטענות. האחרים ללא ספק היו מתאכזבים. אנחנו נדבר על זה עוד כמה ימים, כמה שבועות אולי, ואז נשים את הכול במגירה. אני חושב שאם תהיה ליגה כזאת, אז זה יהיה מתואם עם כולם. אולי ימציאו איזו שיטה שתהיה יותר הוגנת. אולי זה יגיע במוקדם או במאוחר, אבל אני לא יודע אם זה יקרה, כי יש פה עניינים משפטיים ומורכבים מאוד".

רוזי המשיך והתייחס גם לפיטורים של מוריניו: "בשבילי זה היה צפוי שטוטנהאם תעיף את מוריניו, כי הוא לא סיפק את הסחורה וטוטנהאם לא השיגה את מה שרצתה: להיות בין ארבע הקבוצות הראשונות. אומנם זה לא הסתיים, אבל נראה שהם לא יהיו שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully