וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דני אבדיה יכול להפוך לכישרון נדיר אם וושינגטון תפתח אותו כראוי"

בארה"ב החמיאו לג'נרל מנג'ר של הוויזארדס טומי שפרד על שלל מהלכים, וניתחו גם את הבחירה בישראלי: "ימים יגידו מה יהיה איתו"

מערכת וואלה!

את רוב הקרדיט על היכולת המצוינת שמגלה לאחרונה וושינגטון מקבל ראסל ווסטברוק, אך בארצות הברית מחמיאים כעת לאיש שדאג להביא אותו לבירה: הג'נרל מנג'ר טומי שפרד.

ברשת NBC פרסמו כתבה מקיפה שסקרה את שלל ההחלטות הטובות שקיבל ה-GM לאחר השנים האחרונות, ובהן גם בחירתו של דני אבדיה במקום התשיעי בדראפט 2020: "קצת מוקדם להתייחס אליו. עונת הרוקי שלו היתה עם עליות וירידות והסתיימה בפציעה. שחקנים שנבחרו אחריו התחילו טוב יותר, אבל הבחירה בו היא לטווח הארוך. הוא היה פרויקט, עם פוטנציאל עצום, בזכות הגודל, האתלטיות והכישורים שלו - שילוב שיכול להפוך לכישרון נדיר אם יפתחו אותו כראוי. נראה מה יהיה איתו בעוד מספר שנים".

"בעזרת ההתפתחות של השחקנים הצעירים והשגת השחקנים הוותיקים כדי למלא את הסגל שלו", נכתב ב-NBC, "שפרד והצוות שלו רשומים על יותר ניצחונות מהפסדים. מעל כולם ראסל ווסטברוק כמובן, במהלך שהיה לא פופולרי בהתחלה. אבל שימו לב עכשיו לטרייד. הוא עם ממוצע טריפל דאבל ושיאי קריירה בשלל קטגוריות, וזה מוביל לרמת התלהבות ועניין סביב המועדון שלא נראו כבר שנים".

עוד נכתב על העסקה ששלחה את ג'ון וול ליוסטון כי "זהו הטרייד הגדול ביותר שהמועדון הזה ביצע כבר שנים רבות, והוא קירב אותם בחזרה ל-NBA המודרני. העידן הזה מוגדר על ידי מעבר של כוכבים, שמות גדולים, כך רוב המועמדות לאליפות נבנות".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Will Newton, GettyImages
עונת בכורה מלאת עליות ומורדות. אבדיה/GettyImages, Will Newton

ב-NBC אף החמיאו לשפרד על הטרייד שצירף למועדון את דניאל גאפורד משיקגו ("זה כמעט נראה כמו גניבה"), הבחירה ברוי האצ'ימורה בדראפט 2019 ("הוא תרם כבר מהרגע הראשון וגילה הרבה מאוד פוטנציאל בהגנה, אף אחד סביב המקום התשיעי לא הפך לשחקן טוב ממנו"), והחתמת השחקנים הוותיקים ראול נטו, איש סמית' ורובין לופז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully