וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהטות: חולון גברה על ראשון לציון, ניצחון רביעי רצוף לגלבוע גליל

עודכן לאחרונה: 22.4.2021 / 23:24

31 נקודות של מגי נתנו לקבוצה של דדאס 94:99 למרות 21 של דוברת. 16 ו-8 אסיסטים של יפתח זיו נתנו לגלבוע 68:83 על הפועל חיפה

נועם דוברת, מכבי ראשון לציון, מול סי ג'יי האריס, הפועל חולון. דני מרון
משחק מצוין, והפסד. נועם דוברת/דני מרון

קבלו את שתי הקבוצות הלוהטות של ליגת העל: הפועל חולון והפועל גלבוע גליל. חולוניה גברה הערב (חמישי) 94:99 על מכבי ראשון לציון במשחק התקפי חם, ועוד לפני כן רשמה הקבוצה של אבישי גורדון ניצחון רביעי ברציפות מול הפועל חיפה. בעקבות התוצאות הערב, הפועל ירושלים והפועל חיפה הבטיחו את מקומן בבית העליון.

טיירוס מגי, הפועל חולון. דני מרון
31 נקודות. טיירוס מגי/דני מרון

הפועל חולון - מכבי ראשון לציון 94:99

אחרי שהבטיחה את המקום בבית העליון עם ניצחון על הפועל ירושלים, חולוניה ממשיכה ללהוט, ונראית מוכנה לשבועות המכריעים בליגה הבלקנית ובליגת האלופות של פיב"א. סטפנוס דדאס חזר לעמוד על הקווים אחרי שהורחק ממשחק אחד, וראה את שחקניו צולפים 14 שלשות ב-51 אחוז בדרך לעוד ניצחון, למרות משחק מצוין של נועם דוברת הצעיר בצד השני.

הרבע הראשון התנהל בשליטה של חולון. נועם דוברת קלע 7 נקודות מהירות שהשאירו את ראשון לציון בפיגור קטן, אבל טיירוס מגי חימם את הידית, הגיע ל-12 נקודות אישיות וסיים את הרבע עם שלשה משוגעת משלושת רבעי מגרש, שקבעה 22:31 לחולון. סי ג'יי האריס הצטרף למגי והגיע אף הוא לספרות כפולות, גם ווילי וורקמן רשם דקות טובות, אבל דוברת המשיך ביכולת הטובה, רשם דאנק נהדר מעל שני שחקנים וחתם את הרבע עם ליי אפ שהביא אותו ל-16 נקודות וקבע 50:55 לחולון בירידה להפסקה.

הפועל חולון המשיכה לצלוף מחוץ לקשת באחוזים גבוהים גם ברבע השלישי, ומקס דה זאו היה האחרון שהגיע לספרות כפולות, בזמן שטיירוס מגי מגיע ל-23 נקודות אישיות. אבל ראשון לציון לא ויתרה, וגולן גוט עזר לה לסיים את הרבע בפיגור מינימלי של חמש נקודות, 69:74 לחולון. היתרון של חולון צמח לדו ספרתי ברבע האחרון, ונראה היה שראשון לציון מרימה ידיים. אבל אז ג'רמי פארגו התעורר, גולן גוט צלף שתי שלשות נוספות וההפרש צומק לשלוש בלבד כשנותרה דקה על השעון. דה זאו קלע סל חשוב, ומונרו המתוסכל ספג עבירה טכנית אחרי מחאות לשופט, מה שעזר לחולון לסגור עניין ולנצח 94:99.

קלעו להפועל חולון: טיירוס מגי 31 (8 ריבאונדים), 11 מ-18 מהשדה), סי ג'יי האריס 22, מקסים דה זאו 16, ווילי וורקמן 11, גיא פניני 8, כריס ג'ונסון 6, עודד ברנדווין 3, אייזיאה מיילס 2.

קלעו למכבי ראשון לציון: דריל מונרו (9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים), נועם דוברת (8 מ-15 מהשדה ו-5 אסיסטים) וגולן גוט (4 מ-10 מהשלוש) 21 כל אחד, ג'רמי פארגו (10 אסיסטים) 15, אקיל מיטשל 6, איגור קולשוב 5, ג'אמיל ווילסון 3, נועם אביבי 2.

יפתח זיו, הפועל גלבוע/גליל חוגג. דני מרון
משחק מצוין. יפתח זיו/דני מרון

הפועל חיפה - הפועל גלבוע/גליל 83:68

הקבוצה החמה של הליגה ממשיכה במומנטום, עם עוד ניצחון מרשים שמקרב אותה למקום השני במשחק השלמה מהמחזור ה-21. יפתח זיו היה המצטיין בשורות הקבוצה של אבישי גורדון עם 16 נקודות ו-8 אסיסטים, ומנע מהיריבה להבטיח מקום בבית העליון.

יפתח זיו פתח חזק, אבל הפועל חיפה נראתה קצת יותר טוב ועלתה ל-6:12 אחרי ארבע דקות. קרי בלקשיר התעורר, והרבע הראשון הסתיים ב-20:21 לחיפאים. השליטה במשחק עברה לצד של גלבוע גליל ברבע השני, כשג'ו תומאסון וג'הייבה פלויד נכנסו לעניינים. שלשה של הראשון סגרה את הרבע ביתרון שיא של האורחים, 32:44.

הרבע השלישי נמשך באותה מגמה: יפתח זיו שלט ביד רמה בקצב, גלבוע גליל שמרה על היתרון הדו הספרתי, ומנגד הקבוצה של אלעד חסין נראתה אובדת עצות. עבירה בלתי ספורטיבית של ג'ייסון סיגרס איפשרה לאורחת לסיים את הרבע השלישי עם יתרון 51:67. הרבע האחרון לא הביא בשורה מבחינתה של הפועל חיפה, וגלבוע גליל שייטה כל הדרך לניצחון 68:83.

קלעו להפועל גלבוע גליל: יפתח זיו 16 (8 אסיסטים, 3 חטיפות), קרי בלקשיר 15 (9 ריבאונדים), נתנאל ארצי 11, אייזיאה קאזינס וג'ו תומאסון 10 כל אחד, ג'הייבה פלויד 9, עמית גרשון 6, יותם חנוכי 5, בניה סרור 1.

קלעו להפועל חיפה: עמית שמחון 16 (6 אסיסטים), איגור נסטרנקו וג'ייסון סיגרס 12 כל אחד, ראקים באקלס 9, חנן קולמן וקינן אואונס (3 מ-10 מהשדה, 8 אסיסטים) 6 כל אחד, לנארד פרימן 4, אייל ונדל 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully