וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבים מאוכזבים מסיכול הסופר ליג? "ניימאר חלם לשחק נגד מסי", "רונאלדו שאל מתי מתחילים"

מארגני הליגה הסגורה טוענים שהכוכבים הגדולים של הכדורגל העולמי חיכו בקוצר רוח לאתגר החדש: "הפורמט הנוכחי מאכזב אותם מאוד"

פלורנטינו פרס יושב ראש הסופר ליג המיועד/רויטרס

אוהדים, חובבי ספורט וכדורגלנים ברחבי העולם נשמו לרווחה בעקבות ההתפתחויות ביממה האחרונה, שככל הנראה סיכלו את היוזמה להגמת הסופר ליג. אבל האם דווקא הכדורגלנים הטובים בעולם חשים אכזבה?

יש מי שמשוכנע שכן. אנא לגרארי, המזכיר הכללי של הסופר ליג, טוען ששחקנים כמו ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו וניימאר צידדו בהקמת הליגה הסגורה, וראו בכך הזדמנות לאתגר אישי יוצא דופן.

"הפורמט הנוכחי מאכזב מאוד את השחקנים הבכירים של הענף. הם תמיד רוצים לפגוש את הטובים ביותר. ניימאר חולם לשחק נגד ליאו מסי, ובמתכונת הנוכחית כנראה שזה כבר לא יקרה לעולם", אמר. "כשברצלונה ופריז סן ז'רמן שיחקו אחת נגד השנייה, ניימאר היה פצוע, היו לו מעט מאוד הזדמנויות לפגוש את הקבוצה שלו לשעבר ולהתמודד ראש ראש עם מסי, חברו הקרוב. הוא יודע שרק בסופר ליג, יהיה לו צ'אנס לשחק נגדו לא פעם אחת, אלא כמה פעמים".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי עם שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
ציפו לעוד מפגשים? רונאלדו ומסי/רויטרס

גם סגן נשיא הסופר ליג (ונשיא יובנטוס) אנדראה אניילי משוכנע שהכוכבים הגדולים של הענף תומכים ביוזמה. לטענתו, כששוחח עם שחקני יובה על ההצטרפות לסופר ליג, הם הביעו התלהבות ונכונות לשחק מול הקבוצות הטובות בעולם לעיתים קרובות יותר. לטענתו, השחקנים כולל כריסטיאנו רונאלדו שאלו אמרו: "שמענו הכול. מתי כבר מתחילים?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully