וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למדו לקח ממכבי חיפה ומשער 11: למה אשדוד חרגה ממנהגה לקראת מכבי תל אביב?

21.4.2021 / 12:02

600 כרטיסים בלבד הוקצו לאלופה במשחק הגביע (20:30, ספורט 5). הסיבה: המשחקים מול הירוקים והצהובים הוכיחו את אפקט הטירוף של מחנות האוהדים

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול מ.ס. אשדוד/ספורט1

למרות הניסיונות של מכבי תל אביב להגדיל את מכסת הכרטיסים לאוהדיה לקראת משחק רבע גמר גביע המדינה הערב (רביעי, 20:30, ספורט 5), במ.ס. אשדוד לא התקפלו והשאירו את הכמות על 20 אחוז מסך כל הכרטיסים, ובסך הכל 600 מקומות הוקצו לטובת אוהדי האלופה.

באשדוד היו יכולים להסתפק גם ב-10 אחוז, כך מותר להם על פי התקנון, אבל הם הבינו ש-300 כרטיסים בלבד שיוקצו לטובת אוהדי מכבי תל אביב יהיו מהלך קיצוני מדי. בעבר כאשר מ.ס. אשדוד אירחה את מכבי תל אביב, מעולם לא הוקצו כל כך מעט כרטיסים. אשדוד תמיד איפשרה לקבוצות הגדולות שהגיעו לאצטדיונה, לקבל הרבה יותר מ-10 אחוז המותרים לה על פי תקנון ההתאחדות.

אז מה קרה הפעם? את ההחלטה להקצות כמות קטנה של כרטיסים, קיבלו באשדוד בגלל שני אלמנטים: הראשון, מה שקרה במשחק הבית האחרון של הקבוצה, ממש לפני שבוע מול מכבי חיפה. הקורונה מאפשרת למכור כעת באצטדיון הי"א, רק 3,000 כרטיסים ובאשדוד החליטו להיענות ללחצים של מכבי חיפה והוסיפו בכל פעם עוד כמה מאות כרטיסים למכירה לירוקים, ובסך הכל מכרו להם 1,200 כרטיסים שמהווים 40 אחוז מסך הכרטיסים.

אוהדי מכבי חיפה. דני מרון
הורגשו היטב באצטדיון הי"א. אוהדי מכבי חיפה/דני מרון

יתרה מכך, אוהדי מכבי חיפה שהיו בטירוף לכל כרטיס, רכשו 50 מיני-מנויים שהוציאה אשדוד לאוהדיה בפלייאוף העליון, בסכום של 200 שקל כל אחד, על מנת שיוכלו לנצל את הכרטיס הביתי למשחק מול מכבי חיפה.

הכמות הזו שנתנה גב למבי חיפה בשבוע שעבר באצטדיון הי"א, דחפה את הקבוצה של יעקב שחר להביס את אשדוד. אלא שזו לא הסיבה היחידה. השבוע במשחק נגד מכבי תל אביב, נפעמו באשדוד מהעוצמה של הקהל הצהוב במחצית השנייה. לא היה רחוק שמכבי תל אביב תהפוך את התוצאה ותנצח, ובאשדוד משוכנעים שזה הרבה בזכות הדחיפה של האוהדים בשער 11 במחצית השנייה, כשהם עומדים מאחורי שוער אשדוד יואב ג'רפי. באותו לילה בסיום המשחק, החליטו בהנהלת מ.ס. אשדוד לא לתת למכבי תל אביב את הכמות שניתנה למכבי חיפה, רק לפני שבוע.

גם באצטדיון באשדוד, יושב כידוע הקהל האורח מאחורי אחד השערים ויודע משם להפעיל לחץ על שוער אשדוד. יש לציין כי בהנהלת אשדוד החליטו לא למכור כרטיסים לאוהדי הקבוצה, כדי שאוהדי מכבי תל אביב לא ישתלטו עליהם. בסך הכל, יינתנו למכירה לטובת 417 האוהדים שרכשו מיני-מנוי למשחקי הפלייאוף של אשדוד, אפשרות לרכוש שני כרטיסים לכל בעל מנוי למשחק הערב.

באשדוד מאמינים שבצורה הזאת, ואחרי ההחלטה שהתקבלה, לא תרגיש הקבוצה המקומית כאורחת הערב באצטדיון שלה, למרות שגם 600 אוהדי מכבי תל אביב יידעו ודאי לייצר הרבה רעש ולתמוך בשחקניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully