וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 חודשים לאולימפיאדה: ממשלת יפן צפויה להכריז על מצב חירום בטוקיו

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 11:04

בשל העלייה בתחלואה, במדינה יכריזו על מצב חירום שיימשך כחודש בניסיון למנוע את התפשטות הנגיף, רגע לפני תחילת המשחקים האולימפיים בבירה

אולימפיאדת טוקיו 2020. Carl Court, GettyImages
האולימפיאדה במרחק נגיעה/GettyImages, Carl Court

843 חולים חדשים אובחנו בטוקיו ביממה האחרונה - המספר הגבוה ביותר בבירה היפנית מאז ה-29 בינואר ונראה שבעקבות העלייה בתחלואה ביפן, תכריז בקרוב הממשלה על מצב חירום בבירה, כשלושה חודשים בלבד לפני פתיחת המשחקים האולימפיים.

על פי דיווחים בתקשורת היפנית, הממשלה המקומית חוששת מקצב התחלואה הגבוה בעקבות גל הקורונה הרביעי במדינה, שעלול, כך על פי התקשורת המקומית, להוביל לקריסת מערכת הבריאות. בעקבות זאת, ראש הממשלה יושיהידה סוגה צפוי להכריז על מצב חירום שיימשך כחודש בטוקיו ובחלקים מסוימים מאוסקה והיוגו.

אישה במסיכה מתהלכת ברחוב קניות ריק בטוקיו, יפן. AP
מצב חירום. מרכז טוקיו ריק מאנשים/AP

רמת התחלואה ביפן עלתה בימים האחרונים בעקבות הידבקויות של תושבים במוטציות חדשות. זו אחת הסיבות שהובילו את ראש הממשלה לדרוש מחברת פייזר להרחיב את כמות משלוחי החיסונים למדינה ועל פי דיווחים 50 מיליון חיסונים נוספים צפויים להגיע למדינה בקרוב.

כזכור, עוד לפני הגל הרביעי שהוביל לעלייה משמעותית בהידבקות, הכריזו ביפן שזרים לא יוכלו להיכנס למדינה כדי לצפות מקרוב במשחקים האולימפיים. עדיין לא ברור אם קהל מקומי יוכל להגיע לאצטדיונים השונים.

  • עוד באותו נושא:
  • טוקיו 2020

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully