וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי ניסני מגשים חלומות בעמותת Make A Wish Israel

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 11:26

נהג המרוצים הגשים חלום לרועי בן ה-15, שהחלים מלוקמיה: "זאת הייתה חוויה בלתי נשכחת, זה כבוד גדול עבורי אני שמח לעזור ולתרום כמה שאני יכול"

רוי ניסני עם רועי - ילד שהחלים מלוקמיה. יח"צ,
רוי ורועי במפגש המשותף/יח"צ

רועי בן ה-15, ילד משאלה שהחלים מלוקמיה, חולם להיות נהג מרוצים. בדרך לחלום הוא פגש את נהג המרוצים הישראלי מפורמולה 1, רוי ניסני.

רועי חלם להמריא לחו"ל כדי לראות מקרוב תחרות מסבב הפורמולה, אך בשל הקורונה הוא נאלץ לדחות את התוכנית. מכיוון שרועי ממתין למשאלתו זמן רב, עמותת Make-A-Wish, הפועלת להגשמת משאלות לילדים החולים במחלות מסכנות חיים, ערכה לרועי הפתעה: פגישה עם נהג המרוצים הישראלי של פורמולה 1, רוי ניסני, שיקח חלק בתחרות שרועי יגיע אליה. רועי הגיע לביתו של ניסני והתנסה בסימולטור הביתי שלו. רוי העניק לו חולצה ממותגת וכובע אישי שמיוצר בייצור מיוחד רק ל-20 נהגי הפורמולה.

רוי אמר: "היה לי הכבוד לפגוש את רועי ולהגשים לו את המשאלה. הוא סיפר לי כיצד התחיל לאהוב את הספורט המוטורי, הסברתי לו על הפעילות המתבצעת "מאחורי הקלעים" במירוצים ומה זה אומר להיות נהג פורמולה 1. נהגנו בסימולטור הביתי שלי והאמת שרועי מאוד הפתיע אותי בביצועים שלו, הוא לא סתם נמשך לתחום הוא גם הצליח להשיג תוצאות מדהימות. זאת הייתה חוויה בלתי נשכחת עבורי וגם עבורו וזאת הייתה רק ההתחלה, רועי עתיד לבוא ולבקר אותי באחד המירוצים ולחוות את מסלול המירוצים מקרוב".

ניסני לא רק מגשים משאלות אלא חבר הנהלה בעמותה ולוקח חלק בפעילותיה. הוא דואג להיות שגריר של העמותה גם על המסלול כשעל מכוניתו ישנם שני לוגואים של Make-A-Wish Israel ובנוסף על חליפתו. שווי החסות עומד על רבע מיליון יורו. "זה כבוד גדול עבורי אני שמח לעזור ולתרום כמה שאני יכול", הוסיף ניסני. "אני מרגיש שזאת רק ההתחלה ושאנחנו עומדים להגשים ביחד עוד המון משאלות לילדים רבים ולהמשיך בעבודת הקודש".

  • עוד באותו נושא:
  • רוי ניסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully