וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הדיון המשמעתי בעניין חולון: דודי רומנו לא ישפוט בפיינל פור הליגה הבלקנית

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 15:03

בהודעה מטעם הליגה נכתב כי השופט שניהל את משחק בין הפועל חולון לנס ציונה לא יטול חלק בפיינל פור ויוחלף על ידי עופר מנהיים: "רוצים למנוע כל קונפליקט"

דודי רומנו שופט כדורסל. ברני ארדוב
לא ישפוט בפיינל פור. רומנו/ברני ארדוב

הפיינל פור של הליגה הבלקנית ייערך בשבוע הבא בחולון, ואמש (שלישי) הודיעה הליגה בהודעה רשמית על הזזתו של השופט דודי רומנו משיפוט במשחקי הפיינל פור. רומנו היה אמור להיות חלק משישיית השופטים שיהיו בחצי הגמר ובערב הגמרים, אך לאחר שהיה חלק מצוות השיפוט במשחק בין עירוני נס ציונה להפועל חולון ביום שישי האחרון, החליטו בליגה הבלקנית להדיחו.

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו לצד השופטים, ספי שמש, עומר אסתרון, עופר מנהיים. ברני ארדוב
יחליפו. מנהיים/ברני ארדוב

"בעקבות המשחק בין נס ציונה להפועל חולון בסוף השבוע והקונפליקט שנרשם אחריו, איגוד השופטים הישראלי ביחד עם הספורט דיירקטור של הליגה הבלקנית שי שטריקס, קיבל החלטה משותפת להדיח את דודי רומנו משיפוט בפיינל פור 2021", נכתב בהודעה מטעם הליגה. "ההחלטה מבוססת על העובדה שקיימת ועדת משמעת פתוחה באיגוד הכדורסל והיא לא תסתיים עד למשחקי הפיינל פור. כדי לא להפריע ולא להשפיע על הפוקוס והאנרגיה החיובית והשמחה של אירוע הפיינל פור ולמנוע כל קונפליקט או התנהגות בלתי ספורטיבית מצד כל אחד מהצדדים, עופר מנהיים יחליפו".

כזכור, לאחר המשחק ביום שישי נכתב דוח שיפוט חמור נגד חולון שבעקבותו הורחק מאמן הקבוצה סטפנוס דדאס ממשחק אחד ושבגינו דרש היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל להרחיק את יו"ר חולון איתן לנציאנו עד לסיום העונה. הדיון בעניינו של לנציאנו ייערך רק ביום רביעי, במהלך הפיינל פור.

באיגוד השופטים הבהירו לאחר הודעת הליגה הבלקנית כי הבקשה לשנות את שיבוצו של רומנו מהפיינל פור נובעת מבקשתו האישית לאור האירועים האחרונים, ולאור העובדה שבית הדין עדיין לא סיים את הדיון בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully