וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה הושפלה: "זה כתם על כל אחד מאיתנו"

21.4.2021 / 9:09

הסגולים ספגו תבוסה ב-63 הפרש באילת בדרך לירידה ללאומית, המאמן סגלוביץ' מתבייש: "לא יכולים להרשות לעצמנו להתבזות ככה". בקבוצה מודים שהמצב קשה: "מצפים מהשחקנים להילחם על הכבוד שלהם"

שי סגלוביץ', עוזר מאמן עירוני נהריה. מגד גוזני
גם הוא מודה: זה ביזיון. סגלוביץ'/מגד גוזני

אחת התוצאות ההזויות של השנים האחרונות בליגת העל נרשמה אמש (שלישי) באילת כשהקבוצה הביתית, המדורגת שנייה בטבלה, הביסה ללא תנאי את נועלת הטבלה עירוני נהריה 60:123. היה זה הניצחון בהפרש הכי גדול בליגה מאז עונת 1994/5, כשאילת מדורגת שנייה בכל הזמנים בהפרש ברבע, כשהיא ניצחה את הרבע הראשון 8:40.

אלא שעם כל הכבוד לניצחון של אילת, הסיפור של אמש היה התבוסה של נהריה שבעוד מספר משחקים תאבד רשמית את הסיכוי שלה להישאר בליגת העל לעונה נוספת. השחקנים של שי סגלוביץ', שבמוצאי שבת השתתפו בהלוויתו של יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי, התבזו על הפרקט ורשמו את ההפסד הגדול בתולדות המועדון.

"לא היינו ראויים ללבוש את המדים של עירוני נהריה", אמר אמש בסיום המשחק סגלוביץ', "גם אם הירידה היא בלתי נמנעת - יש דרך לרדת, וצריך לכבד את הקבוצות האחרות. כולנו צריכים להתבייש מאיך שהופענו פה. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להתבזות ככה. יש לדברים האלה השפעה על העתיד של כולנו".

נהריה מופיעה למשחקים האחרונים עם שלושה זרים בלבד אחרי שמקנזי מור נפצע ובמועדון החליטו שלא להביא לו מחליף. גם בסגל הישראלי המצב לא טוב בהרבה כשאור לאומי סובל מפציעה ולא משחק בתקופה האחרונה ולא ברור האם ישוב לשחק עד לסיום העונה. "ברור לכולם שהקבוצה לא תשחק בעונה הבאה בליגת העל", סיפר במהלך הלילה אחד מאנשי נהריה, "מכאן ועד לאיך שאנחנו נראים הדרך ארוכה. זה כתם על כל אחד מאיתנו, אנחנו מצפים מהשחקנים להילחם על הכבוד שלהם ולא להמשיך את הבושה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully