וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: חזרת גולסה מתעכבת. ואן לוון עם דרישות מהשחקנים

21.4.2021 / 8:23

הקשר שנעדר מאז פגרת הנבחרות לא השתתף באימון המסכם לפני אשדוד (20:30, ספורט 5). המאמן דרש מהשחקנים: תהיו אגרסיביים מהרגע הראשון

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול מ.ס. אשדוד/ספורט1

ארבעה שבועות מאז שנפצע במדי נבחרת ישראל במשחק מול דנמרק והחזרה של אייל גולסה לסגל מכבי תל אביב תארך יותר זמן ממה שקיוו בתחילה. במכבי תל אביב קיוו שייקח לקשר בין שבועיים לארבעה שבועות לחזור לפעילות מלאה, אבל ההחלמה מהמתיחה בברכו של הקשר אורכת יותר זמן וגם אתמול באימון המסכם למשחק הגביע הערב (רביעי, 20:30, ספורט 5) באשדוד, גולסה עדיין לא נטל חלק.

הקשר שהיה מהטובים במכבי תל אביב עד שנפצע והיה ללא ספק חלק עיקרי במסע צבירת הנקודות הפנטסטי אחרי מינויו של פטריק ואן לוון, זקוק לעוד זמן כדי לחזור להתאמן בצורה מלאה ובהמשך לשחק. אם לוקחים בחשבון שמכבי תל אביב חיכתה שלושה חודשים לחזרת יונתן כהן, לא ברור עדיין עד כמה יהיה גולסה כשיר לשחק בעונה הזו כשיש עוד כחודש לסיומה.

שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה. אריאל שלום
עוד לא חוזר. גולסה/אריאל שלום

בתוך כך השלימו במכבי תל אביב אתמול את ההכנות למשחק הערב ברבע גמר הגביע כאשר המוטו המרכזי שחזר עליו פטריק ואן לוון בכל השיחות שערך עם השחקנים, היה הצורך לפתוח את המשחקים בצורה הרבה יותר אינטנסיבית ואגרסיבית. בשני המשחקים האחרונים, גם מול מ.ס. אשדוד ביום ראשון האחרון וגם שבוע קודם מול מכבי פתח תקוה, מכבי תל אביב פתחה בצורה מנומנמת ובחוסר אנרגיות. ואן לוון דרש מהשחקנים לפתוח את המשחקים באותו קצב שהם סיימו את המשחקים האחרונים ולהימנע מהגעה לדקות האחרונות כשהם לחוצים מאוד ולעתים בפיגור כמו במשחק האחרון.

במכבי תל אביב הצטערו שמ.ס. אשדוד לא נענתה לבקשתם להגדיל את מספר הכרטיסים שיימכרו לטובת אוהדי הקבוצה והוא נשאר על 600 בלבד. יחד עם זה, אמר אמש שחקן בקבוצה: "תמיד כיף להרגיש את הקהל בגב וזה נותן כוח, אבל מה שחשוב יותר זה איך אנחנו משחקים ואיך אנחנו נראים על הדשא. עם 8,000 אוהדים בבלומפילד לא ניצחנו את אשדוד ביום ראשון, כך שאת העבודה באיצטדיון הי"א, אנחנו צריכים לעשות על הדשא".

אחת ההתלבטויות של ואן לוון הערב היא באשר ליונתן כהן שכבר חזר לשחק במשחק האחרון. כהן נכנס כמחליף והמאמן ההולנדי יצטרך להחליט הערב האם לפתוח איתו בהרכב או שוב לתת לו לעלות רק מהספסל. אדוארדו גררו שבאופן תמוה נותר על הספסל במשחק האחרון למרות שכבש שלושה שערים בשני המשחקים לפני כן, אמור לפתוח בהרכב הפעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully