וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאריק בלאק: "התקופה במכבי תל אביב הייתה חוויה של פעם בחיים"

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 12:50

אקס הצהובים מתגעגע: "התרבות בישראל אחרת והאנשים שונים, הרגשתי שהתפתחתי כאדם". דיווח: צסק"א, זניט, אנאדולו אפס ובאסקוניה רוצות את אלייז'ה בריאנט

שחקן מכבי תל אביב אלייז'ה בריאנט. דני מרון
בדרך ל-NBA או לקבוצת יורוליג בכירה? אלייז'ה בריאנט/דני מרון

אלייז'ה בריאנט מחוזר על ידי כמה מהקבוצות הבכירות באירופה, כך לפי דיווח ברוסיה. לפי הדיווח באתר "צ'מפיונאט", הסווינגמן שמסיים חוזה במכבי תל אביב בסיום העונה וצפוי לעזוב את הצהובים, מחוזר על ידי צסק"א מוסקבה, זניט סנט פטרסבורג, אנאדולו אפס ובאסקוניה לקראת העונה הבאה.

בריאנט היה על הכוונת של צסק"א מוסקבה כבר בקיץ הקודם, אולם נשאר במכבי תל אביב משום שהיה חתום לעונה נוספת בקבוצה. כעת, כשיהפוך לשחקן חופשי הביקוש סביבו גדול.

למרות זאת, לפי הערכות בריאנט מכוון בראש ובראשונה ל-NBA. אקס הפועל אילת שיחק בעבר בליגת הקיץ, הציג מספרים מרשימים ולא היה רחוק מלקבל חוזה מובטח בליגה הטובה בעולם, אולם בסופו של דבר הגיע למכבי תל אביב. כעת, כך נראה, הוא נחוש להגשים את שאיפותיו בארצות הברית, אולם מחכות לו אלטרנטיבות מצוינות גם ביבשת הישנה.

בריאנט בן ה-26 (1.96 מטר) רשם העונה ממוצעים של 13.8 נקודות ו-3.8 ריבאונדים למשחק בליגת העל. ביורוליג הוא העמיד ממוצעים של 9.8 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק.

שחקן מכבי תל אביב טאריק בלאק מול שחקן הפועל חולון ריצ'רד האוול. ברני ארדוב
חוויה של פעם בחיים. בלאק בצהוב/ברני ארדוב

אקס מכבי תל אביב טאריק בלאק שמשחק כיום בזניט הרוסית, נזכר בראיון שהעניק לאתר TalkBasket.net בתקופה אצל הצהובים. "עזבתי את מכבי תל אביב בגלל שנולדה לי בת, וזו הסיבה היחידה אם להיות כן. כשחתמתי על החוזה אף אחד לא ידע שצפויה מגפה עולמית. כשווירוס הקורונה החל, בתור אבא ובעל, לא יכולתי לסכן את המשפחה שלי, במיוחד כשאשתי הייתה בהיריון. אז לקחתי החלטה קשה ועזבתי. החלטתי להיות קודם כל בעל ואבא ולא כדורסלן".

"אין ספק שזו הייתה חוויה של פעם בחיים", אמר בלאק. "התרבות בישראל אחרת, האנשים שונים. הרגשתי שהתפתחתי כאדם. יצאתי מישראל סבלני ורגוע יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully