וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה הקשה של פלורנטינו פרס: פיקה עוקץ, בספרד קוראים לו להתפטר

המוח מאחורי הסופר ליג "המום מההתפתחויות", ביטל ריאיון וספג עקיצה מקפטן ברצלונה. אניילי מתוסכל: "הייתה ברית דמים בין הקבוצות"

פלורנטינו פרס יושב ראש הסופר ליג המיועד/רויטרס

מארגני הסופר ליג נחלו ביממה האחרונה אכזבה קשה, בעקבות גל הפרישות של המועדונים שהתחייבו לקחת חלק במיזם. כזכור, שש הקבוצות האנגליות (מנצ'סטר סיטי, צ'לסי, ארסנל, מנצ'סטר יונייטד, ליברפול וטוטנהאם) הודיעו על פרישה מהליגה הסגורה פחות מיומיים אחרי ההכרזה על השקתה, אינטר הצטרפה אליה וגם מילאן צפויה לעשות זאת בהקדם.

ברצלונה, ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד ויובנטוס נותרו הקבוצות היחידות שעדיין מחויבות לליגה, אולם לעת עתה נאלצו מארגני הסופר ליג להודיע על השהיית המיזם, כשהם מבטיחים שהוא בכל זאת ייצא לפועל "עם תכנון קצת שונה".

לפי דיווחים, ראשי הליגה ינסו להקים ליגה נוספת, מעין ליגת משנה לסופר ליג, שתכלול קבוצות בעלות פחות אמצעים, לא תכלול שריונות ותהיה פתוחה לכל - מה שאמור להקטין כביכול את הביקורת המרכזית על המפעל לעשירות בלבד.

כך או כך, פלורנטינו פרס וריאל מדריד שעמדו בראש היוזמה, נחלו אכזבה גדולה. לפי דיווחים בספרד, נשיא הבלאנקוס "המום מההתפתחויות" ושומר ביממה האחרונה על דממת אלחוט. פרס אמור היה להתראיין במהלך הלילה לתחנה הרדיו הספרדית "אל לארגרו", אבל ביטל את הריאיון ברגע האחרון בעקבות ההתפתחויות המפתיעות, שכללו פרישה של הקבוצות האנגליות.

פרס אף הוסיף ש"אני משוכנע שבסופו של דבר פריז סן ז'רמן ובאיירן מינכן יצטרפו אלינו, אבל עדיין לא שוחחנו אף אחת מהן על האפשרות הזו".

אבל התפנית בעלילה גרמה לפרס לשנות כיוון. בתקשורת הספרדית קראו לו להתפטר מתפקידו כנשיא ריאל מדריד אחרי הפארסה, וגם קפטן ברצלונה ג'רארד פיקה עקץ אותו וכתב בתגובה לציוץ של התוכנית "אל צ'ירינגיטו" אליה התראיין פרס אמש, "אתמול פלורנטינו ואל צ'ירינגיטו הכריזו על מסיבה, והיום הם טובעים".

במקביל, גובר גם הלחץ על אנדראה אניילי, נשיא יובנטוס וסגן נשיא הסופר ליג, להתפטר ולקחת אחריות על כישלון המיזם. באיטליה כבר דווח שאניילי יסיים את תפקידו ביובנטוס, אבל אניילי הכחיש ואמר: "זה לא נכון, וכל מי שאומר ככה רק מוסיף לי עוד מוטיבציה להמשיך".

אניילי אף הביע אכזבה מהנטישה של המועדונים ואמר: "לסופר ליג יש 100 אחוז סיכויי הצלחה. המועדונים שהצטרפו לליגה כרתו ביניהן ברית דמים". כעת, כך נראה, הברית הופרה מהר משאניילי ציפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully