וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיבלנו את הכדורגל שלנו בחזרה": עולם הספורט מגיב לביטול הסופר ליג

הקבוצות שערקו לסופר ליג יורדות מהעץ, והרשתות החברתיות כמרקחה. גארי נוויל לגם יין, קונור הציע לקנות את מנצ'סטר יונייטד

פלורנטינו פרס יושב ראש הסופר ליג המיועד/רויטרס

לאור הדיווחים כי רעיון הקמת הסופר ליג ירד מהפרק, החלו להציף את הרשתות החברתיות תגובות מרחבי עולם הכדורגל, הספורט ובכלל. כזכור, אוהדי צ'לסי יצאו למחות כנגד המעבר של קבוצתם לליגה החדשה, כשתוך כדי המחאה ההמונית שלהם התקבל הדיווח כי הבלוז משכו את הצטרפותם לסופר ליג. גם מנצ'סטר סיטי הצטרפה ואחריה גם ברצלונה, אתלטיקו מדריד, מנצ'סטר יונייטד, ארסנל וטוטנהאם.

הפרשן וכדורגלן העבר סטן קולימור טען כי נאמר לו שבעלי אחד המועדונים שמשכו הצטרפותם לסופר ליג צפוי להעמיד את הקבוצה למכירה "בתוך ימים ספורים". בתגובה צייץ לוחם ה-MMA ואלוף ה-UFC לשעבר קונור מקרגור כי הוא "שוקל" לרכוש את מנצ'סטר יונייטד, שהיא כידוע אחת הקבוצות שהייתה אמורה להצטרף לליגה החדשה, אך כעת מדווח כי היא אחת מהפורשות. שחקן העבר והפרשן גארי ליניקר צייץ: "קיבלנו את הכדורגל שלנו בחזרה".

"אנחנו לא אוהבים את זה (את המעבר לסופר ליג) ואנחנו לא רוצים את זה, זו העמדה שלנו", כתב בטוויטר קפטן ליברפול ג'ורדן הנדרסון בשמו ובשם שאר שחקני הקבוצה, שהיא האנגלית היחידה שעד כה לא דווח כי היא מבטלת את השתתפותה בליגה החדשה. "המחוייבות שלנו היא למועדון ולאוהדים, והיא חסרת תנאים", הוסיף קפטן המייטי רדס.

אחד מכוכבי העבר של מנצ'סטר יונייטד ופרשן סקיי בהווה גארי נוויל היה מבולטי כדורגלני העבר שיצאו כנגד המהלך של 12 הקבוצות. מגן העבר העלה תמונה שלו חוגג עם כוס ייין לאחר הודעת ביטול הקמת הסופר ליג, ועוד ציוץ בו נראה אימוג'י של יד מנופפת לשלום, ככל הנראה לאחר ההודעה כי מנכ"ל השדים האדומים אד וודוורד התפטר.

  • עוד באותו נושא:
  • הסופר ליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully