וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב מתקרבת לאליפות אחרי קאמבק גדול וניצחון חוץ בסדרת הגמר

הצהובים פיגור 2:0 באולמה של מטה/אשר עכו בנעמן, אבל ניצחו 2:3 ועלו ל-0:2 בסדרת הגמר, עם אפשרות לזכות בתואר ביום ראשון

שחקני מכבי תל אביב בכדורעף. איגוד הכדורעף, אתר רשמי
חגיגות אליפות בהדר יוסף ביום ראשון? שחקני מכבי תל אביב/אתר רשמי, איגוד הכדורעף

מכבי תל אביב עשתה הערב (שלישי) צעד משמעותי לעבר זכייה באליפות, אחרי שחזרה מפיגור שתי מערכות וניצחה 2:3 בנעמן את הפועל מטה אשר/עכו כדי לעלות ליתרון 0:2 בסדרת הגמר.

כ-600 אוהדים אדומים העניקו אווירה ביתית חמה למטה אשר, שקיוותה להשוות את הסדרה ל-1:1. המארחת הפכה את התוצאה בשלהי המערכה הראשונה וניצחה אותה לאחר שובר שוויון 27:29, ובשנייה השיגה 23:25, אבל אז החל הקאמבק הצהוב.

שחקניו של גל גלילי עלו ל-10:15 במערכה השלישית, מטה אשר צימקה לפער של נקודה בלבד, אלא שהנרי בל נכנס לזון והוביל את מכבי תל אביב ל-21:25. בל קיבל כרטיס אדום במהלך המערכה הרביעית, אבל הדבר דרבן את חבריו שהמשיכו ל-22:25 וקבעו 2:2 במערכות. הכול עבר למערכה החמישית והמכרעת, בה שתי הקבוצות החליפו ביניהן את היתרון ומטה אשר עלתה ל-12:13, אבל מכבי תל אביב טעתה פחות במהלכים האחרונים וניצחה 13:15.

קייל אנסינג הוביל את שחקני מכבי תל אביב עם 33 נקודות, בעוד עידו דוד וסטס נבידומסקי הובילו את מטה אשר עם 25 נקודות.

שחקני הפועל מטה אשר/עכו בכדורעף. איגוד הכדורעף, אתר רשמי
הפתיחה החזקה לא הספיקה למטה אשר/עכו/אתר רשמי, איגוד הכדורעף

גל גלילי, מאמן מכבי תל אביב: "היה ניצחון גדול שלנו היום, יש לנו קבוצה טובה ובעיקר עם אופי. חזרנו למשחק ממצב לא קל בכלל. מטה אשר שיחקו מצוין וכשהם משחקים ככה מאוד קשה לעצור אותם, ובכל זאת הצלחנו. אנחנו במצב טוב להמשך, אבל עדיין יש לנו עבודה לעשות. נרד לקרקע מהר ונתכונן למשחק השלישי בסדרה ביום ראשון. אני מאוד מקווה שהדר יוסף יהיה מלא בקהל שיבוא לתמוך ולעזור לנו, כי לא יהיה קל".

נועם כץ, מאמן מטה אשר: "היה משחק דרמטי עם הרבה עליות וירידות של שתי הקבוצות, ברכות למכבי תל אביב שידעו בסוף לקחת את הניצחון. שיחקנו טוב בשתי המערכות הראשונות והיו לנו שלוש הזדמנויות לנצח את המשחק במערכה האחרונה. לא ידענו לקחת אותן ומכבי כן, וזה ההבדל. בגמר פלייאוף צריך לדעת לנצל את ההזדמנויות שיש לך. עוד לא ויתרנו וננסה במשחק השלישי להביא לידי ביטוי את הנקודות הטובות שראינו היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully