וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אשקלון עם עוד תבוסה, הפועל רמת גן גברה על מכבי רעננה

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 22:58

המוליכה הובסה בביתה 81:62 על ידי א.ס. רמת השרון. האורדונים ניצחו 78:92 את מכבי רעננה. עפולה הביסה 73:106 את עירוני רמת גן

פול דילייני שחקן אליצור אשקלון. ברני ארדוב
אשקלון עם עוד תבוסה. דילייני/ברני ארדוב

המחזור ה-26 נערך הערב (שלישי) בליגה הלאומית. המוליכה אליצור אשקלון ספגה עוד תבוסה, הפעם מול רמת השרון ובקבוצה הדרומית יצטרכו לחזור לעצמם מהר, לפני שיתחיל הפלייאוף. הפועל רמת גן גברה על מכבי רעננה. במשחק תחתית חשוב ניצחה אליצור יבנה את מכבי קרית מוצקין.

seperator

אליצור אשקלון - א.ס רמת השרון 81:62

תבוסה שנייה ברציפות למוליכת הטבלה שעדיין לא הבטיחה את המקום הראשון, ומנגד רמת השרון שומרת על חלום הפלייאוף שלה בחיים. האורחים שלטו במשחק עם הפרש קטן עד הכניסה לרבע הרביעי בו ברחו עם 17:33 מהדהד שהשאיר את אשקלון מאוכזבת מאוד. ג'קוואן לואיס עם 35 נקודות הוביל את קלעי המנצחת, אלונזו קולמן קלע 17 לאשקלון.

מכבי אשדוד - הפועל חבל מודיעין 61:80

הקבוצה של עופר רחימי קרובה להבטחת המקום השני עם ניצחון ביתי גדול על חבל מודיעין שתילחם כעת כדי לסיים במקום השלישי. רבע שני גדול של אשדוד הוביל אותה ליתרון דו ספרתי במחצית, האורחת צימקה את ההפרש ל-2 ברבע השלישי, אך אשדוד שוב ברחה והבטיחה את הניצחון. רביב פיטשון עם 20 נקודות הוביל את המנצחת, לייס דאן קלע 16 בשורות חבל מודיעין.

הפועל עפולה - עירוני רמת גן 73:106

ניצחון ענק לעפולה שעושה צעד משמעותי לעבר כניסה לפלייאוף על חשבון הקבוצה מרמת גן שמקומה בשמינייה הראשונה לא מובטח. אחרי 20 דקות הוליכה עפולה 43:44, אלא שאז יצאה למחצית שנייה מטורפת של 30:62 ומחצה את רמת גן. נועם מטלון הוביל את קלעי עפולה עם 25 נקודות, כשקרון דשילדס ששוחרר בתחילת העונה מרמת גן נוקם בה עם 15 נקודות, 11 אסיסטים ו-9 ריבאונדים. את המפסידה הוביל ריקי טארנט עם 16 נקודות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן מכבי אשדוד נועם לייש מול שחקן מכבי תל אביב כריס ג'ונס. לירון מולדובן
אשדוד עם ניצחון גדול על חבל מודיעין. לייש/לירון מולדובן

אליצור נתניה - הפועל עכו/מטה אשר 91:102

אחרי ההפסד למכבי רעננה חוזרת הקבוצה של רובן נייברגר למסלול הניצחונות בעוד עכו של עמית תמיר תיאלץ להילחם על מקומה בליגה עד סיום העונה. נתניה שלטה במחצית הראשונה וירדה ביתרון 6, אבל עכו הייתה בתמונה ואף צימקה את הפער בסיום הרבע השלישי לנקודה בלבד. נתניה לא נלחצה וסגרה סיפור ברבע אחרון של 13:23. ברייס וושינגטון התפוצץ בנתניה עם 30 נקודות ו-17 ריבאונדים, ג'יי אר הולדר קלע 16 בשורות המפסידה.

הפועל רמת גן/גבעתיים - מכבי רעננה 78:92

האורדונים של מתן חרוש החלו את המחזור מהמקום התשיעי, וחוזרים חזק למקומות הפלייאוף על חשבון רעננה ששוב מתחת לקו האדום. הביתיים הוליכו במחצית ב-16 הפרש, ולא נתנו לאורחים להתקרב במחצית השנייה. ג'רמי קומבס עם 25 נקודות וגיא פלטין ומייק הולטון עם 23 נקודות כל אחד הובילו את המנצחים, אופק מלכה קלע 17 לרעננה.

מכבי קרית מוצקין - אליצור יבנה 95:90 (לאחר הארכה)

הקבוצה של יניב בורגר עולה מעל הקו האדום עם ניצחון דרמטי על יריבתה בתחתית. יבנה שלטה במחצית הראשונה והובילה בהפרש דו ספרתי אך מוצקין לא נשברה, השוותה ויכלה לנצח את המשחק אלא שרשאד מאדן קיבל החלטה רעה ושלח את המשחק להארכה. בהארכה הצליחו האורחים לשמור על קור רוח וניצחו משחק חשוב. דניאל מאלינגס הוביל את יבנה עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים, שלו לוגשי וכריס אוטול קלעו 20 כל אחד במוצקין.

אליצור קרית אתא - הפועל גליל עליון 100:79

הקבוצה של ברק פלג התאוששה מההפסד הדרמטי לחבל מודיעין עם ניצחון חשוב שמבטיח לה ככל הנראה את יתרון הביתיות בפלייאוף, קרית אתא תצטרך להסתדר ללא ביתיות לפחות ברבע הגמר. גליל הוליכה לאורך כל שלבי המשחק, והקבוצה הביתית לא הצליחה להפוך את ההתמודדות. עומר טל עם 21 נקודות הוביל את גליל עליון, אוראל לב קלע 15 למפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully