וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': ניצחונות חוץ לאדומים אשדוד ובקעת הירדן בפלייאוף הדרומי

האשדודים ניצחו 0:2 את מכבי קביליו יפו אחרי הפרידה מיובל נעים, הבקעה גברה באותה תוצאה על ירמיהו חולון שראתה שלושה אדומים. 1:1 בין טירה לכאוכב בצפון, ניצחון בכורה לטמרה

אוהדי אדומים אשדוד. לירון מולדובן
ראו ניצחון ברמלה. אוהדי אדומים אשדוד/לירון מולדובן

המחזור השני בפלייאוף העליון של ליגה א' נערך היום (שלישי) וקבע כי אין קבוצות מושלמות. הפועל אדומים אשדוד והפועל בקעת הירדן השיגו ניצחונות חוץ בדרום, בעוד בצפון הייתה חלוקת נקודות בין מ.ס. טירה להפועל כאוכב, ומכבי טמרה ניצחה 1:3 באצטדיון גרין את בני ריינה.

seperator

דרום

מכבי קביליו יפו - הפועל אדומים אשדוד 2:0

אחרי הפרידה מהמאמן יובל נעים, האשדודים הגיעו עם המנהל המקצועי יאיר אזולאי על הקווים ורשמו ניצחון חשוב ברמלה. עוז ראלי נגח אחרי קרן בדקה ה-77 ובתוספת הזמן היה זה המחליף טל איילה שחתם את התוצאה במתפרצת. אדומים אשדוד עם ארבע נקודות, יפו נותרה עם שלוש.

מ.כ. ירמיהו חולון - הפועל בקעת הירדן 2:0

גם הבקעה עם ארבע נקודות, אחרי ניצחון במשחק סוער אותו סיימה המארחת עם שלושה מורחקים. בדקה ה-65 מנע קיריל לאונוב שער עם היד והורחק, כאשר הקבוצה של חנן אזולאי קיבלה פנדל ואייל שטרכמן בעט אותו פנימה. במקביל, הורחק גם אלון סולטן, שחקן הספסל של חולון. דוד יצחק ראה גם הוא אדום בהמשך, ומול תשעה שחקנים האורחת סגרה עניין עם טיל של יקיר נתן מ-25 מטרים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שוער הפועל כאוכב חאלד עזאם. דני מרון
כאוכב הסתפקה בנקודה. חאלד עזאם/דני מרון

צפון

מ.ס. טירה - הפועל כאוכב 1:1

שתי מנצחות המחזור הראשון בצפון, הסתפקו הפעם בנקודה כל אחת. מתנאל טדסה העניק למארחת יתרון בדקה ה-34 וחברו ניר עזריה רשם החמצה נדירה מול שער ריק, כשבצד השני מוחמד חלאיילה השווה בנגיחה בדקה ה-70.

בני ריינה - מכבי טמרה 3:1

המארחת הנודדת, שקיימה את משחקיה הביתיים בשלושה מגרשים שונים במהלך העונה הסדירה, המשיכה הפעם לאצטדיון רביעי, גרין בנוף הגליל, ונותרה היחידה ללא נקודות בפלייאוף העליון בצפון. מוחמד מחאמיד (16), אוסמה שעבאן (52) ומשה בן לולו (78) העניקו לטמרה ניצחון ראשון, סלים עמאש (85) רק צימק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully