וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי גברה 1:2 על אסטון וילה והגדילה את הפער בפסגה ל-11 נקודות

מקגין העלה את המארחת ליתרון, אך פודן (22) ורודרי (40) הפכו. סטונס וקאש הורחקו בכל צד. טוטנהאם ניצחה 1:2 את סאות'המפטון

תקציר: אסטון וילה - מנצ'סטר סיטי 2:1/ספורט 2

המחזור ה-33 בפרמיירליג נמשך הערב (רביעי) עם שני משחקים. טוטנהאם השיגה 1:2 קשה על סאות'המפטון במשחק הראשון מאז פיטוריו של ז'וזה מוריניו. האלופה שבדרך מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:2 בחוץ את אסטון וילה והשיבה את הפער בפסגה ל-11 נקודות.

שחקן מנצ'סטר סיטי פיל פודן. רויטרס
כבש את שער השוויון של סיטי לאחר שנקלעה לפיגור כעבור 26 שניות. פודן/רויטרס

אסטון וילה - מנצ'סטר סיטי 2:1

במשחקה הראשון מאז שערוריית הסופר ליג, שבה מוליכת הפרמיירליג לליגה והשיגה ניצחון חמישי ברציפות במסגרת זו על אסטון וילה. המארחת דווקא הייתה זו שעלתה ליתרון, כשג'ון סטונס לא הצליח להרחיק כפי שצריך וראה את אולי ווטקינס מבשל לג'ון מקגין את הראשון של וילה, כבר לאחר 26 שניות בלבד. פיל פודן השווה עבור המוליכה בדקה ה-22 מבישול של ברנרדו סילבה ובדקה ה-40 נגח רודרי את השני, גם מהגבהה של סילבה. סיטי איבדה את ג'ון סטונס באדום ישיר לאחר עבירה גסה על אולי ווטקינס, שתי דקות להפסקה. מאזן השחקנים על המגרש התאזן כשמאתיו קאש ספג שני כרטיסים צהובים תוך שלוש דקות בדקה ה-57. הסיטיזנס חוזרים לנצח והשיבו את הפער מהמקום השני ל-11 נקודות.

  • דקה 1: גול! אסטון וילה עולה ל-0:1: ג'ון סטונס לא הצליח לבלום כדור עומק בצד שמאל, ואולי ווטקינס ניצל זאת כדי למצוא ברחבה את ג'ון מקגין שדחק את הראשון של המארחת כעבור 26 שניות בלבד.
  • דקה 22: גול! מנצ'סטר סיטי משווה ל-1:1: התקפה נהדרת של האורחת שהחלה אצל זינצ'נקו, עברה מצד שמאל לצד ימין והסתיימה במסירת רוחב של ברנרדו סילבה לפיל פודן, והאחרון דחק מקרוב את שער השוויון.
  • דקה 40: מנצ'סטר סיטי עולה ל-1:2: מבשל השער הראשון ברנרדו סילבה הגביה לרחבה ומצא את ראשו של רודרי שהקדים את שוער וילה וקבע מהפך.
  • דקה 44: אדום! מנצ'סטר סיטי נותרת בעשרה שחקנים. ג'ון סטונס פגע באולי ווטקינס, ולאחר בדיקה ב-VAR החליט השופט להרחיק את סטונס.
  • דקה 49: פריצה נהדרת של גונדואן כמעט הסתיימה בכדור רוחב שהיה מוצא רגל מסיימת, אך הטורקי נבלם ברגע האחרון לקרן.
  • דקה 57: אדום! גם אסטון וילה נותרת בעשרה שחקנים. מאתיו קאש איבד כדור וביצע עבירה מאוחרת ומטופשת על פיל פודן, והשופט הראה לו כרטיס צהוב שני תוך שלוש דקות.
שחקני טוטנהאם חוגגים עם גארת' בייל. רויטרס
ניצחון חשוב מאוד. בייל והחברים חוגגים/רויטרס

צפו בניצחון טוטנהאם על סאות'המפטון

תקציר: טוטנהאם - סאות'המפטון 1:2/ספורט 1

טוטנהאם - סאות'המפטון 1:2

לאחר פיטוריו של ז'וזה מוריניו, התאוששה קבוצתו לשעבר והשיגה ניצחון חשוב מאוד במאבק על הטופ, ארבעה ימים לפני שהיא פוגשת את מנצ'סטר סיטי בגמר גביע הליגה. ריאן מייסון בן ה-29 שעמד על הקווים והפך למאמן הצעיר בתולדות הפרמיירליג, ראה את דני אינגס מעלה את הקדושים ליתרון בדקה ה-30. גארת' בייל איזן בדקה ה-60, יונג מין-סון מצא גם הוא את הרשת (75), אך המהפך נפסל על ידי VAR בטענת נבדל. אותו VAR אישר פנדל לתרנגולים בדקה ה-89, והפעם השער של סון היה חוקי. המהפך הושלם, טוטנהאם עולה למקום השישי, מרחק שתי נקודות בלבד מצ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully