וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד גרינברג: "אנחנו עושים משהו בשביל נס ציונה והכדורסל הישראלי"

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 17:32

מאמן נס ציונה נרגש לקראת פיינל פור היורופקאפ ביד אליהו נגד פארמה פרם. דן: "זה יום חג לעיר" (15:00, ספורט 5)

טל דן שחקן עירוני נס ציונה. דני מרון
לא רוצה להחמיץ את המשחק. טל דן במסיבת העיתונאים/דני מרון

עירוני נס ציונה הודיעה היום (שלישי) כי קפטן הקבוצה טל דן נחבש בידו לאחר שנפצע בניצחון אמש 70:100 על הפועל חיפה והוא בספק לפיינל פור היורופקאפ שייערך בסוף השבוע ביד אליהו. קפטן הכתומים יעבור בימים הקרובים טיפולים כשבקבוצה מקווים להכשירו להתמודדות, אך בשלב הזה בנס ציונה פסימיים לגבי סיכויי שיתופו.

כזכור, הכתומים הפכו בחודש שעבר לקבוצת הכדורסל השישית בישראל שמעפילה לפיינל פור של מפעל אירופי אחרי שצלחו שתי בועות בפולין והולנד בעונה מקוצרת של היורופקאפ כשבמאזנם הפסד בודד אחד. נס ציונה זכתה באירוח לפני מספר שבועות והחליטה לארח את המשחקים ביד אליהו, כשמספר המקסימום של הצופים שיוכל להיכנס למשחקים עומד על 4,000.

בחצי הגמר ביום שישי תפגוש הקבוצה של בראד גרינברג את פארמה פרם הרוסית (15:00, ספורט 5), הקבוצה החזקה ביותר במפעל, שבשבוע שעבר גברה על זניט סנט פטרסבורג בליגת ה-VTB ונאבקת על הכניסה לפלייאוף במפעל. בחצי הגמר השני יפגשו סטאל אוסטרוב הפולנית ואורדאה מרומניה (18:00, ספורט 5). נס ציונה מגיעה למשחק במומנטום מצוין אחרי שלושה ניצחונות ביתיים בליגה שהקפיצו אותם בחזרה לאזור הפלייאוף.

בראד גרינברג מאמן עירוני נס ציונה. דני מרון
מצפה לאתגר קשה. גרינברג/דני מרון

מאמן נס ציונה בראד גרינברג אמר לקראת המשחק: "אנחנו רק מתחילים ללמוד על פארמה, היא קבוצה גדולה, ממושמעת, אגרסיבית מאוד. זה אתגר גדול. אנחנו משחקים טוב לאחרונה וזה מעודד. אנחנו משחקים טוב גם ביורופקאפ ואני מקווה שזה ימשיך. אנחנו משחקים נגד קבוצה מאוזנת מאוד, 10-9 שחקנים שמשחקים 23-22 דקות למשחק, אנחנו צריכים להתמודד עם זה. יש לנו פיתרונות, נצטרך לשחק טוב, נצטרך לרוץ, יש לנו יתרון מהירות, ננסה להשתמש בזה. נצטרך לדעת לעצור אותם".

גרינברג המשיך ואמר: "אני מתרגש עבור השחקנים שנמצאים כאן כבר עשור ונתנו את הלב למועדון. זה הישג ואני גאה בקבוצה שלי, אני נמצא כאן 8-6 חודשים, אני לא מרגיש מה שטל מרגיש. אני פשוט לא יכול. לא דיממתי בשביל המועדון כל כך הרבה זמן. אני לא מרגיש כמו יניב, כמו מאיר ששיחק בשביל המועדון. הם מרגישים שונה. אנחנו עושים משהו בשביל הכדורסל הישראלי ונס ציונה".

הסמל של נס ציונה טל דן הוסיף: "יום חג לנס ציונה, לעיר שלנו, חוויה גדולה וכיף גדול לארח את הפיינל פור בתל אביב. אנחנו מצפים להמון קהל שייתן לנו הרגשה ביתית. אנחנו לא יודעים מה המצב שלי, אני מקווה ומאמין שאוכל לשחק ביום שישי. אני אופטימי מאוד, רוצה לעזור לקבוצה להצליח. זה עולם אחד וחוויה בלתי רגילה לארח את הפיינל פור בתל אביב, זה ייתן לנו ביטחון והרגשה ביתית. באמת מגיע קרדיט לכל מי שעמל להביא את הפיינל פור לתל אביב". אף פעם אין טיימינג טוב להיפצע בו, נחבלתי ביד נגד הפועל חיפה. אני לא יודע מה אנחנו יכולים לעשות, איך אני אשחק, אני סומך על הצוות המקצועי, הפיזיורתפיסטית והרופא שידאגו שאני אשחק. אני רוצה מאוד לשחק, אני לא רוצה להפסיד את המשחק הזה".

מאיר טפירו, מנכ"ל הקבוצה: "זה מועדון ששואף להיות גדול, צומח משנה לשנה, גם בקהל וגם בקהילה. זה הישג משמעותי לנס ציונה ולכדורסל הישראלי בכלל. אנחנו שמחים להיות שנה שלישית ביורופקאפ, לקחת חלק באירוע משמעותי בכדורסל האירופי זה הישג גדול לנס ציונה. כשאתה רוצה לבנות מסורת, אתה רוצה להיות הקבוצה הכי טובה שתה יכול להיות. אנחנו רוצים לבנות משהו, ואני מקווה שראש העיר ידחוף עוד יותר ממה שהוא דוחף עד עכשיו, אני חושב שהוא לא דוחף מספיק, לנו כמועדון להיות באירוע כזה זה שם אותנו בשורה אחת עם המועדונים הגדולים של הכדורסל הישראלי. אנחנו לא רוצים להיות קבוצה חמודה וקטנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully