וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ומכבי ראשון לציון עלו לחצי גמר הפלייאוף

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 23:37

האדומים עברו את א.כ. נס ציונה ומחכים למנצחת בסדרה בין אשדוד להרצליה, הצהובים עלו עם 0:2 על יובלים חולון וממתינים למנצחת בין רמת השרון לקרית אונו, שספגה שוויון בשניות הסיום

עומרי גדות שחקן א.כ. נס ציונה בין איתמר אלמוסנינוס, יובל גררה שחקני הפועל ראשון לציון. גלעד חזון, אתר רשמי
העונה של נס ציונה הסתיימה. עומרי גדות בין איתמר אלמוסנינוס ויובל גררה/אתר רשמי, גלעד חזון

שתי סדרות ברבע גמר הפלייאוף בכדוריד הגיעו הערב (שני) לסיומן, כאשר הפועל ראשון לציון השלימה 0:2 מול א.כ. נס ציונה ומחכה למנצחת בין הפועל אשדוד לבני הרצליה, ומכבי ראשון לציון עלתה עם 0:2 על מ.כ. יובלים חולון וממתינה למנצחת בין א.ס. רמת השרון להפועל קרית אונו.

עומרי קושמרו שחקן הפועל אשדוד. איתי אניג'ר, אתר רשמי
החזיר את הביתיות לאשדוד. עומרי קושמרו/אתר רשמי, איתי אניג'ר

מ.כ. יובלים חולון - מכבי ראשון לציון 26:25

אחרי ה-26:35 הביתי, הצהובים עבדו קשה יותר הפעם, אבל בסופו של דבר התגברו על פייט עיקש מצד החולונים. אור כנעני הצטיין בשער המארחת עם 7 עצירות, כאשר מילוש סאביץ' עם 7 שערים ואביעד בן זימן עם 6 היו המבקיעים הבולטים בקבוצה של ניסים פלח. בשורות הקבוצה של ג'ו מתתיה, שתמתין למנצחת הסדרה בין רמת השרון לקרית אונו, הצטיין איבן קראצ'יץ' עם 7 שערים. ירמי סידי הבקיע 6, אמיר שניידר ושרון שלם 4 כל אחד. ניב פישלוביץ סיפק 6 עצירות ב-31 אחוז, אלדר שיקלושי 5 ב-29 אחוז.

א.כ. נס ציונה - הפועל ראשון לציון 36:32

עידן מימון ניצח את אחיו והעפיל לחצי הגמר. נס ציונה שלטה לאורך המחצית הראשונה והובילה בהפרש שנע עד שלושה שערים וגדל בתחילת המחצית השנייה לארבעה, אבל סדרת עצירות של תום שם טוב ושערים של מילוש בואישיץ' ודאליבור סוקיץ' הובילו למהפך. רוי רולו הוביל את מבקיעי נס ציונה עם 7 שערים, גיא גרא הוסיף 6, אביב לייטר 5 ו-וליקו דוידוביץ' 4. בשורות הפועל ראשון לציון היה טל הרשקוביץ הכובש המצטיין עם 9, סוקיץ' הוסיף 8, בואישיץ' 5 ועומר אליאס 4.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מושיקו אלימלך שוער הפועל קרית אונו מול גיל פומרנץ שחקן א.ס. רמת השרון. לאה סטפנוב, אתר רשמי
מנע הפסד של רמת השרון. גיל פומרנץ מול השוער מושיקו אלימלך/אתר רשמי, לאה סטפנוב

בני הרצליה - הפועל אשדוד 38:33

המארחת קיוותה להשלים את ההפתעה אחרי ניצחון החוץ במשחק הראשון, אבל תצטרך לחזור לאשדוד, שם תוצאת תיקו תספיק לדרומיים שנהנים מיתרון שערים (הפסידו 34:33 בראשון). בן ליברטי סחף את הרצליה עם 9 שערים במחצית הראשונה, שהייתה נטולת הגנות ובסיומה ירדה המארחת ביתרון 19:20. אלא שסהר שחק הורחק בפתיחת המחצית, השנייה, עומרי קושמרו הפך עבור אשדוד ויחד עם עומר גרא וגאבור לנגהאנס הוביל ל-25:28. השוער מילוש רגיצ'יץ' מנע מהרצליה לחזור וגם כבש ממגרש שלם, לפני שקושמרו וגם ירדן לחמן המקומי הורחקו. קושמרו הוביל את מבקיעי אשדוד עם 9 שערים, טורקניץ ואקסברוד 5 כל אחד, ניבו לוי ואיתי סויסה 4 כל אחד. ליברטי היה המבקיע המצטיין של הרצליה, אבל לא הוסיף מעבר ל-9 במחצית הראשונה, בעוד סטויאנוביץ' סיים עם 7.

הפועל קרית אונו - א.ס. רמת השרון 27:27

שער שוויון של גיל פומרנץ בפנדל בשניות הסיום חילץ את רמת השרון מהפסד והביא אותה למשחק השלישי, בו היא יכולה להפסיד גם בהפרש של שלושה שערים ועדיין להעפיל לחצי הגמר. קרית אונו הייתה עדיפה ברוב שלבי המשחק וגם הוליכה בשני שערים בדקות הסיום, כאשר אנשיה באו בסיום בטענות קשות לשופטים. היא תצטרך ניצחון ביותר מארבעה שערים ביום חמישי באורנים. מושיקו אלימלך היה המצטיין בשורותיה. מנגד, גיל פומרנץ הוביל את רמת השרון עם 9 שערים, סטפן טרזיץ' ויוסי אפו עם 4 כל אחד ודניאל שקלים עם 3. דרקו ארסיץ' סיפק משחק איכותי נוסף עם 16 עצירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully