וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס הודה: "כשהיריבה קולעת 32 נקודות ברבע, זה אומר שאתה עושה עבודה רעה"

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 21:56

מכבי תל אביב שוב הפסידה לגלבוע/גליל, המאמן יודע: "ברור שהרבע השלישי הכריע את המשחק. הפסדנו להם פעמיים? לא יודע אם אנחנו מתקשים מולם, אבל שיחקנו נגדם שני משחקים לא טובים"

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. מאור אלקסלסי
שוב נכנעו ליריבה מהצפון. ווילבקין ומכבי/מאור אלקסלסי

לאחר שהבטיחה את מקומה בבית העליון בשבוע שעבר, השלימה הערב (שני) הפועל גלבוע/גליל ניצחון כפול ויוקרתי על מכבי תל אביב, כשגברה עליה 78:85 בגן נר. המשחק היה צמוד במהלך המחצית הראשונה והסתיים ביתרון קל לאורחת, אך ברבע השלישי התפוצצה הקבוצה של אבישי גורדון ורשמה ריצת 0:17 בדרך ליתרון 18 בשיא, עליו שמרה עד לסיום.

יאניס ספרופולוס הודה אחרי ההפסד: "זה ברור שהרבע השלישי הכריע את המשחק, לא באנו לשחק בהתקפה ברבע הזה, לא ביצענו כמו שצריך ובהגנה אפשרנו להם הרבה סלים קלים. כשמאפשרים לקבוצה הביתית לקלוע 32 נקודות ברבע אחד זה אומר שאתה עושה עבודה רעה בשני צידי המגרש, זה היה מומנטום רע מאוד שלנו. לקחתי שני פסקי זמן, ניסינו לעצור את זה, אבל לצד הסלים הקלים הם קלעו גם סלים מאוד קשים וזה הכריע את המשחק.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. מאור אלקסלסי
לא הצליח לעצור את הסחף ברבע השלישי. ספרופולוס/מאור אלקסלסי

"לא שמרנו על הצבע, במחצית הראשונה גם נתנו להם סלים קלים, במחצית השנייה נתנו הרבה ריבאונד התקפה שהם עשו מהם סלים עם עבירות. מנטאלית לא היינו מוכנים לשחק חזק מול קבוצה טובה. גלבוע היא קבוצה טובה, אני לא יודע אם אנחנו מתקשים איתם, אבל שיחקנו נגדם שני משחקים לא טובים".

נתנאל ארצי, אחד המצטיינים בשורות המנצחים, אמר על הפציעה של דניאל ששון בתאונת דרכים: "הוא חסר לנו, כל יום מבררים מה שלומו, שולחים חיזוקים ותפילות, אבל בתוך תוכנו זה מאגד אותנו, אנחנו יחד כקבוצה והיום זה הצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully