וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: נדחתה העתירה של אליצור רמלה לקיצור עונת המשחקים הנוכחית

נשיא בית הדין העליון של איגוד הכדורסל דחה את בקשת הקבוצה לקצר את עונת 2020/21 בשל משבר הקורונה. יו"ר המנהלת: ""מדובר בהחלטה עקרונית ומשמעותית הנותנת רוח גבית לניהול המקצועני של הספורט בישראל"

שחקנית אליצור רמלה נעמה שפיר. באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
הבקשה של רמלה לקיצור העונה נדחתה. נעמה שפיר/אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

נשיא בית הדין העליון של איגוד הכדורסל השופט בדימוס פרופסור עודד מודריק, דחה היום (שני) את העתירה של אליצור רמלה לקיצור עונת המשחקים הנוכחית בליגת העל לנשים בכדורסל בשל משבר הקורונה.

בית הדין העליון אשר נדרש באופן תקדימי לדון בהחלטות מקצועיות של מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל קיבל את עמדת היועץ המשפטי של המנהלת עו"ד אורי כהנא דחה את העתירה וקבע כי החלטת המנהלת, אשר קיבלה את המלצות הוועדה המקצועית, שלא לקצר את עונת המשחקים הנוכחית, התקבלה כדין, לאחר דיון רציני ומעמיק ולאחר שנבחנו כל ההיבטים הכרוכים בכך בהם התחייבויות המנהלת כלפי גורמים שלישיים, אילוצי הערוץ המשדר ופרוייקטים משותפים עם משרדי הממשלה לקידום כדורסל הנשים.

יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים הילה קניסטר בר דוד: "מדובר בהחלטה עקרונית ומשמעותית הנותנת רוח גבית לניהול המקצועני של הספורט בישראל. המנהלת תמשיך לפעול באופן מקצועי לקידום כדורסל הנשים. אני מאחלת בהצלחה לקבוצות הפותחות הערב את הופעתן בסדרת חצי גמר הפלייאוף ומזמינה את הציבור הרחב להגיע לאולמות ולראות את כדורסל הנשים במיטבו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully