וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן יזכו מההפקר? כך תיראה ליגת האלופות בעונה הבאה

הסופר ליג מחזרת אחרי אייאקס, מה שעשוי לסלול את הדרך של הישראלי למפעל הבכיר של אופ"א. ואיזה נציגות ישלחו אנגליה, ספרד ואיטליה?

תקציר: אייאקס - ויטסה 1:2/ספורט 1

מאז הקמתה בשנת 1993, ליגת האלופות היא שם נרדף לכדורגל משובח עם הכוכבים הגדולים בעולם והקבוצות הגדולות בעולם. אבל אם הסופר ליג אכן תצא לדרך באוגוסט עם 12 מהקבוצות הבכירות בענף, התמונה עשויה להשתנות באופן דרמטי.

המפעלים של אופ"א, אם כך, עלולים להסתפק בשאריות. אנגליה ככל הנראה תשלח למפעל הבכיר את לסטר, ווסטהאם, אברטון ולידס; איטליה תשלח את אטאלנטה, נאפולי, לאציו ורומא; ספרד תשלח את סביליה, ויאריאל, ריאל בטיס וריאל סוסיאדד; ועדיין לא ברור אם פריז סן ז'רמן, באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד שלעת עתה לא הצטרפו לליגה הפרטית של העשירות, יתמידו בסירובן וישחקו בליגת האלופות בעונה הבאה, מול קבוצות הרבה מתחת לרמתן.

אם באיירן מינכן ודורטמונד יצטרפו לסופר ליג, גרמניה עשויה לשלוח למפעל הבכיר של אופ"א את ר.ב. לייפציג, וולפסבורג, פרנקפורט, לברקוזן ומנשנגלדבאך.

לפי דיווחים, קבוצה נוספת שעשויה לקבל הצעה להצטרף לסופר ליג היא אייאקס - מה שישפר מאוד את סיכויי של ערן זהבי ושל פ.ס.וו איינדהובן, להגיע לליגת האלופות, אם הקבוצה תסיים את העונה במקום השני בליגה ההולנדית. נכון לעכשיו, איינדהובן מדורגת במקום השני וחולקת את אותו מספר נקודות עם אלקמאר, כשגם ויטסה ארנהם של אלי דסה עדיין לוטשת עיניים למקום השני, ונמצאת במרחק של חמש נקודות ממנו. לפי שעה טוענים בהולנד שאייאקס לא מביעה התעניינות ממשית בהצטרפות לסופר ליג, אבל זה עשוי להשתנות בקרוב, בהתחשב בהטבות הכספיות הכרוכות בכך.

כך או כך, הליגה האירופית עשויה להיות אפילו עוד יותר זניחה. במצב העניינים הנוכחי, אנגליה תשלח למפעל השני בחשיבותו של אופ"א את אסטון וילה, וולבס וקריסטל פאלאס, איטליה את ססואולו, ורונה וסמפדוריה וספרד את גרנאדה, לבנטה וסלטה ויגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully