וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דני אבדיה יכול להוסיף מימד חדש לוושינגטון אם ווסטברוק וביל ישחררו לו חבל"

גם הבלוגרים של וושינגטון קוראים לתת לרוקי הישראלי יותר חופש פעולה: "כששני גארדים שולטים בהכל, ההתקפה הופכת לצפויה מדי"

דני אבדיה מדבר על הקשר שלו לראסל ווסטברוק/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

אחרי שני משחקים רצופים בהם שוב מיעט לגעת בכדור ולהשתתף בהתקפה, דני אבדיה מקווה להציג יכולת משופרת הלילה (בין שני לשלישי, 3:00, ספורט 5) מול אוקלהומה סיטי. הישראלי חיבר 3 נקודות בלבד בשני המשחקים האחרונים, ומול דטרויט זרק לסל פעם אחת בגארבג' טיים.

ובכל זאת, בארצות הברית יש מי שמתרשם מהיכולות שלו כמוביל כדור וכמקבל החלטות, שלא באות לידי ביטוי העונה. "אם וושינגטון רוצה להתמודד על מקום בפלייאוף, היא זקוקה לתרומה נרחבת יותר מלבד זו של ראסל ווסטברוק ובראדלי ביל. הם יצטרכו ששחקן רוטציה כמו דני אבדיה יתעלה, ויתחיל להראות יותר מהאיכויות שיש לו עם הכדור, מהן אפשר לראות ניצוצות בשבועות האחרונים", כתבו בבלוג המסקר את הוויזארדס, WizOfAwe. "במשחק מול דטרויט אבדיה לא היה השחקן הכי טוב על המגרש, אבל הוא סיים עם מדד הפלוס/מינוס השני הכי טוב בקבוצה ועשה מהלכים משפיעים שלא בהכרח מילאו את דפי הסטטיסטיקה".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Julio Aguilar, GettyImages
יקבל יותר צ'אנסים להוביל כדור? אבדיה/GettyImages, Julio Aguilar

בבלוג הוסיפו וכתבו: "אבדיה נתן לוויזארדס הצצה למה שיכול להפוך לדבר הרבה יותר נפוץ בשנים הקרובות, כשהוביל מתפרצת וסיים אותה באסיסט לרוי האצ'ימורה. אנחנו לא רואים את הצעירים האלה מובילים מתפרצות בדרך כךך, אבל זה מה ששניהם אמורים לעשות בעתיד כשבראדלי ביל וראסל וראסל ווסטברוק יעבירו אליהם את המפתחות. לאבדיה לא היה משחק עם יותר מ-5 אסיסטים העונה, אבל למרות המספרים הנמוכים, הוא נראה נינוח מאוד כשהוא נדרש ליצור מצבי קליעה לחבריו לקבוצה, וכבר סיפק כמה אסיסטים יפים מאוד.

"כשאבדיה משחק לצד ווסטברוק וביל, אין לו הרבה הזדמנויות ליצור. הפעמים היחידות בהן אפשר לראות את האיכויות האמיתיות שלו, הם כשהוא חוטף או לוקח ריבאונד ולפעמים מוביל את הכדור בעצמו. כשנותנים לו חופש, אבדיה הוא מוסר חכם שיכול להוסיף להתקפה של וושינגטון מימד חדש, אם ישחררו לו את החבל. ווסטברוק וביל שחקנים מבריקים, אבל ההתקפה של וושינגטון יכולה להיות צפויה מאוד כל עוד שניהם שולטים בהתקפה בצורה אבסולוטית. נדבך נוסף בהתקפה לא יכול להזיק לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully